2008 Öss Sınav Sonuçları, Öss Tercihleri, 2008 Öss ek yerleştirme, Öğrenci Seçme Sınavı

2 ve 4 Yıllık 2008 ÖSS Baraj Puanları

Posted on: July 22, 2008

baraj sistemiYÖK Genel Kurulu’da üniversitelerin iki ve dört yıllık programlarına giriş için istenilen baraj punları düşürüldü. Yeni düzenleme sonra baraj punları şöyle oldu:

Toplantının ardından, YÖK’ten toplantıda ele alınan konulara ilişkin yazılı açıklama yapıldı.

160 olan ÖSS’yi kazanma ve 2 yıllık ön lisans programlarını tercih edebilme barajı ile 185 olan 4 yıllık programları tercih edebilme baraj puanları,

2 yıllık bölümler ve açıköğretim için 160′dan 145′e

4 yıllık bölümler için 185′ten 165′e düşürüldü.

İŞTE AYRINTILAR:

YÖK, ön lisans ve açık öğretim için ÖSS taban puanını 145, lisans programları için ise 165 olarak yeniden belirledi.

Toplantının ardından, YÖK’ten toplantıda ele alınan konulara ilişkin yazılı açıklama yapıldı.

Açıklamada, üniversitelerin kontenjanlarının daha etkin kullanılabilmesi amacıyla ÖSYM’nin önerilerinin değerlendirildiği, ön lisans ve açık öğretim için ÖSS taban puanının 145, lisans programları için ise 165 olarak yeniden belirlendiği kaydedildi.

Böylece, ÖSS taban puanları ön lisans ve açık öğretim için 160′tan 145′e, lisans programları için ise 185′ten 165′e düşürülmüş oldu.

ÖSS taban puanlarında yapılan yeni düzenlemenin 2008-ÖSS’den itibaren uygulanacağı bildirildi.

Bu arada, ÖSYM’nin ÖSS taban puanlarıyla ilgili üç ayrı öneri sunduğu, taban puanların 145 ve 165′e çekilmesi önerisinin de ÖSYM’nin önerileri arasında yer aldığı kaydedildi.

About these ads

172 Responses to "2 ve 4 Yıllık 2008 ÖSS Baraj Puanları"

[...] 2 ve 4 Yıllık 2008 ÖSS Baraj Puanları [image]YÖK Genel Kurulu’da üniversitelerin iki ve dört yıllık programlarına giriş için istenilen baraj [...] [...]

slm herkese ben 177 aldım kamu yönetimi ve işletme yazdım gelirmı bi fikri olan varmı???

açık öğretim kamu gelir

ben öss szl 1 246 ea 242 szl 2 232 aldım ama ne hikmetse gıremıyorum neden mi çunku öncelik meslek liselerın miş bak bak neden bu haksızlık soruyorum size neeeeedeeeeeennnnnnnn ben 2 yıllık istıyorum çunku nedenı polislikbılmem anlata bıldım mi?sımdı ben gırebılırmıyım gıremez mıyım cevap lutfen? tesekkurler

meslek lisesine öncelik diye haksızlık ha birader meslek lisesi öğrencilerinin katsayı engeli olunca haksızlık olmuyo meslek lisesi öğrencilerinin bölüm bilgisi ve iş bilgisi düz liseden 4 yıllık üniversite bitiren insanlardan iyi

ben say1den 205 aldım 2 yıllık nerelerı yasabılırım

Fatma,
Bilgim yok girip giremeyeceğinden.

Hilal,
Bir tek sen mağdur değilsin. Meslek liselilere katsayı uygulanmasa 4 yıllıklarda dahi yer bulamazsınız.

Fatosh, (rumuzunu hiç sevmedim!)
Puanın nerelere yetiyorsa yaz. Yetmeyene “ay bunun puanı düşer d eben de yakalarım” deme ya da bir yıl ertele bu işi sen.

benim okul puanım tam alınmıyor 3de 1 i alınmış üstelik 0.8ile çarpılmamış böyle bi saçmalık olamaz

yha bisey sorcam bu 2 yıllakların puanlarına nerden bakılıo söyler misiniz valla çok kötüüm lütfen cvp yazın şimdiden teşekkür ederim

fatoscum her yeri yazabilirsin bea 205 puanla
hatta 4 yıllakları bilene yazabilirsin

CR.altay@hotmail.com vallaha bende meslek lisesi- teknik lise çıkışlıyım say1 de 33 583. oldum bilgisayar öğretmenliği için 8 000.leri alıyorlarmış ama rehberlik öğretmenim sen tercihini yap tutma oranı %45 dedi ama şans önemliymiş. Bencede bu haksızlık ben bu sırayla bilgisayar öğretmeni mi olucam. Bari bi sene daha gitseydim garanti 8 000 lere girerdim. şimdi siz bana deli diyorsunuz ama böyle herkezi alırlarsa üniversitelerin değeri azalır. Neyse bizden bu işi daha iyi bilenler var hayırlısı olsun

herkese selmalar.
ben ticaret lisesi çıkışlıyım EA1 Puanım 145,250 bu şekil de ben 4 yıllık açıköğretim için tercihte bulunabilirmiyim.
yardımlarınız için teşekkürler.

ben söz 1 den 272 söz2 den 279 ea2den 239 aldım 4 yıllık üniwersiteye tercih yapabilirmiyim ea öğrencisiyim tşk…

benim 2.bölüm açıklanmamış bunun sebebi ney ögrene bilirmiyi puan 149 almışım

EA PUANIM 171 SÖZEL PUANIM 176 KAMU YÖNETİMİ İSTİYORUM 4 YILLIK OLURMU SİZCE

bn ea 1 den ham 189 aldm okul puanım 69 yerlesebilr miyim..

2 yıllık işletme,kamu,maliye veya muhasebe bölümüne????

ben EA-249 Söz-191 Say-190 sizce 4 yıllık tercih yapabilirmiyim yada açık öğretim kamu yönetimine girebilirmiyim bilenlerden yardım bekliyorum tşk ederim.

ben 273 puan aldım açık ögretim 4 yılığı yaza biliyommu lutfen söyleyin

tabkı yazarsın rahatlıkla hemde

merhabalar ben genel lıse cıkıslıyım.sozel 1 den 226,455 ea1 den ıse 168,105 aldım ama ne nasıl tercıh yapıcam bı bılgıye tam ulasamadım banada yardım edermısınız arkadaslar…

özurdılerım yıne ben ama genel puanım sözel1 den 276 2 yıllıkmı 4 yıllıkmı tercıhe sahıbım lutfen bı cvp yazın tesekkurler

say 1 182 say 2 166 nereleri yazabilirim lütfen bilgi verin

ben EA ögrencisiyim EA1 228.009 ea2 199.006 ham 4 yıllık yazabilirmiyim

ben 278 aldım 2 yıllık tercih yaptığımda 0,8 le mi yoksa0,3 çarpılacak

slm bişi soram ltf cvp verin katsayı kalkaıcakmı 2009 öss de eger kalkarsa biz düz lise çıkışlıların önüne meslek liseleri mi geçicek bizi 2009 öss yerleşme oranımız nolucak bu durumda ben busene tercih yapmalımıyım 248 EA 2 den aldm 4 yıollık grmk istyrm 2007 me<unuyum bu senen dersaneye gitmedim sizce napmalıyım ya cvp:) veririseniz sevinirim şimidden teşekkür ettm

mrb ben EA1 DEN 276 EA2 den 256 aldım sizce 4 yıllık yazabilirmiyim , gelirmi lüttfen bilgi verin.

ösym başkanının allah belasını versin…..
kardeşim ne barajı düşürüon taban puanları düşürsene
herkes barajı gecer ama kimse adam gibi bi yere yerleşemez
haaaaaa bu arada sorular çok zooooordu
kolay kolay dedinizz bak düşürdüğünüz hale

arkadaslar ben sayısalcıyım 0.3 puanım 228 saglıkta bır yer ıstıyorum neresı gelır yardımcı olursanız sevınırım sımdıden tsk ederım

ben 311 puan aldım.bu puanla marmara olamayacağı için açıköğretim 4 yıllık okuyabilir miyim?bunu merak ediyorum yardımcı olabilir misiniz bilemiyorum ama yardımcı olursanız da çok memnun olurum

ben sayısal öğrencisiyim ama ea1den 2 yıllık yazmayı düşünüyorum tıbbi dökümasyon ve skretelerlik benim puanımda 0.3lü 256 küsür bu yazmayı düşündüyüm bölümde 270 küsürlerde acaba gelme ihtimali nedir?yardımcı olurmusunuzzz

slm ben sözel ögrecisiyim sözel puanım 241 sözel 236 2yıllık tercih etmek istiyorum 2 yıllıklara giriş te pun 0.8 le mi yoks 0.3 le mi çarpılıyor.

slm ya ben ea da 160 aldım birinci bölüm 2 yıllık olarak turym otelcilik gelir mi cvp için şimdiden tşk ederim

slm ya ben ea dan 160 aldım açık öğretim 2 yıllık turym otelcilik gelir mi cvp için şimdiden tşk ederim

ne zormuş bi yerlere gelebilmek ne zormuş insanlara faydalı olabilmek için adım atmak…hepimiz için hayırlısı neyse o olsun arkadaşlar sabredin sabredelim ne diyim…

ben 231 08 çarpımı aldım halkla ilişkilere girebilir miyim……

merhaba..ben başvuru ile ilgili bir sorum olacaktı..adanada yaşıyorum ancak şuan ankaradayım bazı ailevi nedenlerden dolayıda adanaya dönemiyorum..sormak istediğim burada herhangi bi okulda başvuru yapabilirmiyim..internet üzerinden başvuru yapmayı pek sağlıklı bulmuyorm..cvp için şimdiden teşekkürler..

pelin acıköğretim için 145 barajını gec yeter 2 yıllık için

hee pelin bu arada 1 bölümden de sözel,eşit ağırlık ve sayısal bölümlerinden üçündede barajı gecmen gerekiyor HABERİN OLSUN

arkadaşlar açık öğretimi isteyenlerin barajı geçmesi yeterli bi arkadaşın puanın 311 açık ögretim yazma yazık olur puanına 4 yıllık gelir sana

ben eda EA ögrencisiyim EA1 ham 228.EA2 199. aldm 4 yıllık yazabilirmiyim arkadaşlar bilgisi olan lütfen cevab yazsın

söz 1 den 172 almışım okul puanım 69 sözel nereye girebilirim

MRB. BEN MESLEK LİSESİ MEZUNUYUM. SÖZEL1 178 EA1 167
BEN HANGİ BÖLÜMLERE VE KAÇ YILLIKLARA TERCİH YAPABİLİRİM?

slm ben soz1den 213 aldım 4yıllık yazabılırmıyım açık ögretım işletme gelirmı bu puana tesekkurler yardıma ihtıyacımvar.

ben öss sözelden 160 ve eşit ağırlıktan da 153 aldım acaba arkadaşlar açıköğretimden 4 yıllık seçme şansım varmı beni bilgilendiriseniz çok sevinirim teşekkür ederim…..

ARDADASLAR RADYO SINEMA TELEVIZYON ISTANBUL ÜNIV YAZAN ARKADAS VARMI PUAN JAC

düz lise mezunuyum ama anlaşıldı bu sene yine yerleşemeyeceğim 4 yıllıklara meslek liseleri öncelikli ya

mrhb ben jale össden 180 aldım çocuk gelişimi mezunuyum 4 yıllık okul öncesi öğretmenliği açık öğretim gelşrmi

ya bn lise öğrencisiyim.fakat öss ile ilgili bi gram bilgim yok . bi kere baraj kaç ? sora bn bilgisayar bölümü yada sigortacılık istiyorum . ticaret meslek lisesindeyim tercih yaparken ea puanına göre mi yapılıooo

he tabi öss ye girmedim ama umudum yoq mat ım kötü malesef buna göre seçiçem ya da düze gitçem
oks ile ilgili bilgim vardı rahattım ama öss :S nolurr yanıtlayın

selam ben ekrem ea 1 puanım 0.3 çarpımı 250 maliye 2 yıllıkistiyorum geçen sene 257 kaptmı ş gelme ihtimali nedir

yahuu bu nee ya ünverste puanları ben ç.g çıkışlıyım 286 aldım
2 yıllık yaptım gelirmiiiiiiiiiiiiiii sagolun

Ben E.Meslek Lisesi Elektronik Mezunuyum bu seneki sınavlarda say: 47,800. olmuşm unv. elektornik öğretmenliine bakıyorum ek puanlı 8000 lerde fln gösterıo 0,8lide ise 60,000 lerde gösterio şimdi öle bi kontrpeyde kaldımki tercihleri yolladım ama içimde hep bi kurt var kimse adam akıllı cvp veremedi bu soruma harbiden ne olrusunzu bi şekilde meslek liseli arkdaşlar buna çözüm kavuşturlaım

car curt puan aldım cart curt üniversiteye gireremiyim diyen cart curtlar
söyleyim size ,bi halta giremezsiniz siz .

EŞİT AĞIRLIKTAN 130,049 ORTA ÖĞRETİM BAŞARI PUANIM 067,491 AOBP EALIKTA 074,673 AÇIK ÖĞRETİM İSTİYORUM SİZCE GİREBİLİRMİYİM LÜTFEN YARDIM EDİN

ben iki yıllık istiyorum tercih yaptım sözel 1den benim bölüm çocuk gelişimi össden 172puan aldım gidebilirmiyim lütfen cvp

arkadaşlar acıköğretim 4 yıllığa girmek isteyen kişiler 1. bölümden en az 145 puan almaları gerekir.. ve bir kişide açık öğretim okulöncesi istiyor bu bölüm kontenjanlı imkanı yok o puanla giremezsin. saygılarımla..

söz1 315,ea1 301,ea2 280 ama bi yere giremedim nasıl iş bu anlamadım.2. tercihleri değerlerndirmeyi düşünüyorum 4 yıllık olmas biliyorum ama 2 yıllık nereler olur?

ne bu beee össs 145 yaptı barajı 248 le yerleşemedim 2 yılıga bunlar ne yapıyor ya o zamn neden indirdiler puanları hepsi yalan bizidüsünen kimse yok arkadaşlar hepsi yalannnnnnnnn

selam muhasebe yada buro yoneyimi mı ıstıyorum öss sözel-1 ve sözel-2 241…. cevap yazın

öss 241 puanlarıyla hangı meslekler var

bana eskısehır acıkogretım geldı sımdı ıkıncı tercıhlerde hakkım varmı yokmu cvp verırsenız sevınırım msn neme cvp yazabılırsınız sımdıden tsk ler kral_cobra_1907@hotmail.com

arkadaslar 1, tercıhte bana eskısehır acık ogretım yazdım ve geldı 2,tercıh yapabılıyormuyum bana yardımcı olun sımdıden tsk kral_cobra_1907@hotmail.com beklıyorum ya sıteye ya msn ne adresıne

ya bende açık öğretım kamu yönetımı 4 yıllık kazandm ama arkadaslar dyduguma göre ek yerleştrmelerde terch yapablıyorz bnde 2 yıllık yapcagm eger onuda kazanrsam ikisni brden okuyacagım

bu ek kontenjanda açıköğretim yazabiliyormuyuz acil cvp bekliyorum hayati mesele

bende 1 tercihlerde 2 yıllığı kazandım.2.tercihlerde açıköğretim yazma şansım oluyo mu cevabınızı bekliyorum….

ya bu ösym nin yaptığı iş ne saçmaya.barajı çektiler asağıya .sözde kendince bize kolaylık sağladı.ne kolaylığı.herkes düştü.bütün hayaller kaldı.yine 1 yıl beklemek gerek.bu hem bize hemde ailemize zarar değil mi?

ben meslek lisesi mezunuyum.270 le hiçbiyere giremiyorum.elektronik mezunuyum.ve elektronik bölümünün puanı oldukça yüksek.325 en düşük puanı..önümüzde katsayı gibi bi problemde var.düşünmekten kafayı yicem.artık halim,takatim kalmadı.şimdi belki bunu okuyan düz lise çıkışlı ark.lar beni haksız bulabilir.KATSAYI KALKSIN LÜTFENNN.arkadaslar çok büyük bir haksızlığa uğruyoruz.girebileceğim hiç bir bölüm yok elektronikten baska.eğer katsayı olmasaydı ben bu puanla sayısaldan bi yere yerleşebilirdim…çok yoruldum artık.noooooluuuuuuuuuur duyun sesimi:(:(:(

eda sana katılıyorum.kendi bölümümüzden başka bir bölüm şeçemiyoruz.benimde bölüm bilgisayar. ben 2 yıllığı kazandım en azından 4 yıllık ne kadar çalışılsada olmuyo!!!

yazıklar olsun baska bısey demıyorum

say2 257,570-ea2 249,683 0,8 aobp,li puan say2 211,055 ea2 202,909 0,3aobp li sistemi olarak bu puanlarla 4 yılık nerelere girebilirim ltf bana yardımcı olurmusunuz tıp ziraat fizik kimya laborator v.s yerler kazanabilirmimiyim yardımıznız beklerim şimden tsk

MERABA BENİM 03 LÜK PUANIM 186 iki yıllık yazmak istiyorum kesin gelir dediginiz bi bölüm varmı acaba…

ben 2006 meslek lisesi mevzunuyum ilk sene sınavsız geçiş hakkımı kullandım ve bi yere yerleşemedim gerekçe olara ilk önceliğin öss ye girenlere tanındığı söylendi bu sene öss ye girdim söz 1 280.816 kendi bölümümün 2 yıllığına bile yerleşemedim nedenini kimse bilmio ve 1 sene 2 sene sınıfta kalan arkadaşlarımın hepsi yerleşti ortalamaları benden düşük olduğu halde bu yerleştirmeler nasıl oluyor bilen birisi warsa anlata bilirmi yoksa sadece bana mı yer kalmıyor bu okullarda ?

HERKESE MERHABA ARKADAŞLAR BENİM PUANIM 0,3 ÇARPILMIŞ 251 0,8 İLE ÇARPILMIŞI 286 2 YILLIK TERCİH YATIM GELMEDİ MESLEK LİSELERİ MEZUN VERMEMESİNE RAĞMEN.BU NASIL İŞ ANLAMADIM(SÖZELCİYİM)4 YILLIK AÇIKÖĞRETİM İÇİN HERHANGİ BİR DALDAN BU SENE İÇİN SÖYLÜYORUM HAM 165 OLMASI YETERLİ…

bende 1 tercihlerde 2 yıllığı kazandım.2.tercihlerde açıköğretim yazma şansım oluyo mu cevabınızı bekliyorum….

Yorum yazan: Semih — Ağustos 16, 2008 @ 12:57 pm

TABİKİ OLUYOR

arkadaslar 1, tercıhte bana eskısehır acık ogretım yazdım ve geldı 2,tercıh yapabılıyormuyum bana yardımcı olun sımdıden tsk kral_cobra_1907@hotmail.com beklıyorum ya sıteye ya msn ne adresıne

Yorum yazan: faruk — Ağustos 15, 2008 @ 5:50 pm

EK YERLEŞTİRMEDEN TERCİH YAPARSIN GELİRSE ŞANSINA ARTIK.GELMEZSE AÇIKÖĞRETİM OKURSUN ARTIK………

say2 257,570-ea2 249,683 0,8 aobp,li puan say2 211,055 ea2 202,909 0,3aobp li sistemi olarak bu puanlarla 4 yılık nerelere girebilirim ltf bana yardımcı olurmusunuz tıp ziraat fizik kimya laborator v.s yerler kazanabilirmimiyim yardımıznız beklerim şimden tsk

Yorum yazan: FARUK KANAT — Ağustos 20, 2008 @ 9:36 pm

SAY 2 DEN 278 İLE ARKADAŞIM KATU FİZİKE GİTTİ ŞANSINI DENE TEKRAR.AMA PUANIN DÜŞÜK ARKADAŞIM

ben iki yıllık istiyorum tercih yaptım sözel 1den benim bölüm çocuk gelişimi össden 172puan aldım gidebilirmiyim lütfen cvp

Yorum yazan: melike — Ağustos 13, 2008 @ 12:42 pm

PUANIN ÇOK DÜŞÜK AMA ŞANSINI DENE EK YERLEŞTİRMEDE

slm ben soz1den 213 aldım 4yıllık yazabılırmıyım açık ögretım işletme gelirmı bu puana tesekkurler yardıma ihtıyacımvar.

Yorum yazan: fato — Ağustos 1, 2008 @ 7:47 am

TABİKİ GELİR EKİMDE EK YERLEŞTİRMEDE TERCİHİ KAÇIRMA O ZAMAN

MRB. BEN MESLEK LİSESİ MEZUNUYUM. SÖZEL1 178 EA1 167
BEN HANGİ BÖLÜMLERE VE KAÇ YILLIKLARA TERCİH YAPABİLİRİM?

Yorum yazan: FİGEN — Temmuz 30, 2008 @ 2:38 pm

4 YILLIK AÇIKÖĞRETİM TABİKİ

ben eda EA ögrencisiyim EA1 ham 228.EA2 199. aldm 4 yıllık yazabilirmiyim arkadaşlar bilgisi olan lütfen cevab yazsın

Yorum yazan: eda — Temmuz 29, 2008 @ 11:59 am

2.BÖLÜM PUANIN ÇOK DÜŞÜK İMKANI YOK AÇIKÖĞRETİM KESİN DERİM AMA

hocam mrb ben pelin bu sene 2 yıllık düşünüyorum alanım sözel düz lise mezunuyum kendi alanımda kat sayı çarpımı 0,8 lemi yoksa alanı dışı tercih yaparsam 0,3 lemi çok kafama takıldı dünde yazmıştım bi cvp alamafım aylınlatırsanız sevinirim

hocam mrb ben pelin bu sene 2 yıllık düşünüyorum alanım sözel düz lise mezunuyum kendi alanımda kat sayı çarpımı 0,8 lemi yoksa alanı dışı tercih yaparsam 0,3 lemi çok kafama takıldı

çünkü hocam ek kontenjana müracat edecem oda olmazsa tekrardan çalışacam sizden alacagım cvb a görede çalışmalarımı ayarlıyacam kafam netleşirse şimdiden teşekkür

hocam erken alırasam cvb çok sevinecem çünkü ben çok uzun zamandır giriyorum pes etmedim devam dedim yoruldum ama yine devam dedim çalışacam onun 11 senem olacak belki şaşıracaksınız ama evet çok istiyorum üniversite okumak bu ugurda canımı bile verebilirim dogru cvp verecek kimse bulamadım dersane hocalarıda her kafadan bir ses bulundugum şehirde artık bi şansım sizsiniz

bu durumda bana nasıl yardımcı olabilirsiniz kafam çok karışık çokta kafamı takıyorum moralim çok bozuluyor şu ana kadar kimse net olarakaydınlatamadı lütfen hocam fikrinizi ve cvb ınızı en yakın zamanda bekliyorum biraz fazla yazdım mazur görün özelliklede şu kat sayı çarpımında teşekkür ederim saygılar

bende yerleşemedim ek kontenjanlarda açık öğretim yazabilirmiyim.yardımcı olursanız sevinirim.

ben kübra.ea1puanım 292 ea2 puanım 270 sizce 4 yıllk biyere yerleşeblrmym.yardımcı olursanız sevinirim.

ben mehmet bu yıl sınavsız geçiş için başvuracakdım ama ne olur ne olmaz diye öss yede girdim öss de barajı aştım ama tercihlerimi sınavsız geçişten yana kullandım ama olmadı ve bugün sitenin birinden son puanlara bakdım benim 63 olmasına rağmen 59 lar 60 lar girmiş ben nasıl giremedim onu anlamadım birde ek kontenjanla açık öğretim yazabiliyormuyuz ve illede kendi alanım olması gerikiyormu (örneğin bilgisayar donanım mezunuyum bankacılık ve sigortacılık yazabilirmiyim -öss ye girdim ve barajı aştım-) yardımcı olursanız sevinirim iyi günler

318 say puan cıkardım.iki yıllık tutarmı

mrb arkadaşlar katsayı bu sene kalkıcak diolar ama yukarıda bi arkadaş meslek liseleri önümüze geçer diye düşünüo ama hiç zanenntmem bn de meslek lisesiyim yine düz liseler geçer önümüze ama inşallah herkes kazanır

ark alr acikögretim kazandigimizda her gün okula gidip ders görme imkanimiz avrmi yoksa sadece sinavalrina girip cikiozmu??

slm ben düz lise mezunu yum 2 yıllık cocuk gelişimi istiyom 0.3 puanım 188 2 ek yerleştirmede olurmu acaba yardımlarınızı bekliyom arkadaşlar

slm ben düz lise mezunu sözel1 den 201 puan aldım.2 ek yerleştirmede 2 yıllık gelir mi?0,3 puanım 225 acaba ek yerleştirmede 2 yıllık gelir mi? yardımlarınızı bekliyorum.ama acele lütfen

yaw arkadaşlar bana truzim otelcilik geldi ama 2 yıllıkmı 4 yıllıkmı bılmıyom yüksekögretim programı yazıyor kaç yıllık ya

bu ne kardeşim yha puanlarınız yerlerde sürünüo yok şuranın şurasını kaanbilir miyim die nasıl utanmadan soruonuz sizde hiç mi gurur yok bakın bana ben tıpı kazandım sayısalcıydım birazcık o koca poponuzu sıksaydınız şimdi sizde kazanmış olurdunuz tembel tenekeler sizii

ben de aliff arkadaşımıza katılıyorum ben de tıpı kazandım bi yerlere gelmeyi kolay mı zannediosunuz bizim popomuzdan ter aktı bee nie öss için

elif çok haklı

maşaalah hepiniz odtüye girersiniz

mrb arkadaşlar ben düz lise mezunuyum.Açıköğretim kılavuzunda sınıf öğr. 3. sınıf(2+2) yazıyodu ne anlama geldiğini bilen varsa yazabilir mi?

canım arkadaslarım ben gecen sene acıkogretımden yazdım ve barajı gecmıstım 160 mı ve 4 senelık ısletmeyı aldım barajı gecen alır uzulmeyın kaderınızde ne varsa onu yasarsınız ama ben clısmadım kazanamadım bu sene gene yazcam ek kontenjandan alırım sanırım kendınıze guvenın kafanıza takmayın

merhaba sorunum ben sözlcıyım ve 236 aldım acikögretım fakultesine 4yıllık okumak ıstıyorum fakat sözelde ne bölumler var bulmaıyorumm yardımcı olurmusunuz?

assubay myo girebilirsinn

meslek lisesi mezzunlarıı 2 yıllık barajı geçtiyseniz asubay myo nu deyin derim:))

elektronik bölümü öğrencisiyim asubay myo ya söz1 175 say 160 girebilirmiyim cvp bklıyorum

elif hanım çok güzel tıpı kazanmışsınız tebrikler ama herkes sizin gibi sanslı deil kapasite meselesi ama bişiler yapmaya çalışıyorlar kimseyi aşağılamaya hakkınız yok…

elif hanım çok güzel tıbbı kazanmışsınız tebrikler ama herkes sizin gibi sanslı deil kapasite meselesi ama bişiler yapmaya çalışıyorlar kimseyi aşağılamaya hakkınız yok…

bana bak elif adasız ama ismine hürmet yavas konusaacam sen var yaa tıp kazanmıssın ama bu böle kalır baska bi bok olmassın ne milleti asalayıp duruyon bende hukuk kazandım ama onlarıda anlıyom eminim burda yazan insanların çogu elinden geleni yaptıı kendini begenmiş seyyy….

bende meslek lisesinde bilgisayar bölümündeyim ama geleceğimi pek parlak göremiorum careyi dersanede buluyorum sizceeeeeeeeeee????????????

slm ben lise3e geçtim 2010da sınava girecem ama ösym sınavı hakkında hiç bişey bilmiyorum eşit ağırlıktayım mar ve geometri yapamıyorum.baraj puanı kaç olmalı,hangi bölümleri yapmalıyım kaçtane yapmalıyım yardımcı olurmusunuz

ben ea ogrencisiyim 2 yıllık insaat teknisyenligine puanım tutuyor acaba gidebilirmiyim
simdiden tsk

slm arkadaşlar SÖZEL1 239 EA1 228 puanlar böyle acaba bir yere yerleşebilirmiyim bana cvb atarsanız sevinirim

selam arkadaslar ben öss de 245 aldım ama tercıhh yapmadımm suan 2. tercıhh yapabılırmıyımm sızcee

ya arkadaslar sözel1 den292aldım sözel iki ise 260toplam da ya bana ek kontenjana gir diolar 2yıllık yaz diolar sizce yazmalımıyım yoksa 1sene daha 4 yıllık için hazırlanayim mi cevap yazın lütfennnnnnnnnn

ya ben daha lise bire gidiyorum ama bi şey takıldı aklım a lutfen cevapa verin ben meslek lisesi okuyorum ben bilgisayarı tutacagına inanıyorum sizce kac puan ister yada kac n

t ister bilgisyar

ben say-2 den ham 248 aldım.Şu anda askeriyedeyim (deniz harp okulu).mat kolaydı

arkadaşım ben ticaret lisesindeyim bilgisayar bölümü okuyorum. araştırmalarıma göre 320 veya 340 puan ın altında 4 yıllık üniversite yok

Yağmur’cum bende meslek liseinde pc bölümünde okuyom sayısal1 den gircem sınava ama ne matemeti ne fizik,kimya görüyom anlıyacağın sayısal ile igili hiç bir ders görmüyom bende geleceğimi pek parlak görmüyom düşüncem liseden sonra dersaneye yazılıp sadece 1 yıl öss için çalışacam bu devirde okumak şart
sana başarılar istediğin bir üniversiteyi tutturursun inşallah.

arkadaş dortlukrap odtüyü bitirdi veya okuo heralde

ARKADAŞLAR BEN CEREN ÖSS DEN S2 400 PUAN ALDIM AMA İSTEDİĞİM HEDEFE ULAŞAMADIM ELİFF HANIM KAÇ PUAN ALMIŞ ACABA ÖYLE İNSANLARI KÜÇÜK GÖRMESİN KENDİSİ NE ACABA BEN PUAN IMDAN UTANIYODUM AMA NİYE UTANCAKMIŞIM DEMEKKİ FAZLA ÇALIŞMAMIŞIM BENİM HATAM AMA BAŞKALRINDA BENİM NOTUMU ELEŞTİRMESİ GEREKMEZ.KİMSENİN PUANI SİZİ İLGİLENDİRMEZ ELİF HANIM

stres yapmayın herkes okuyacak ecele etmeyin yawww

ben engın
eml lisesinde anadolu teknikteyim ben 4 yıllık ünverste kazanabilirmiyim.bu katsayı denen şey kalktımı bi kolaylık varmı biri bana yardımcı olsun.cevabınızı tann_engin@hotmail.coma gönderin bu siteye giremem.teşekkürler

bide bilgisayar öğretmenliği 4 yıllık bi ünv.kaç puan istiyo ha bu arada bilgisyar bölümündeyim

slm ben 2009 da össy gircem sınavsız geçiş bu sene son hem össye girip hem de sınavsız geçiş yapabiliyormuyum böyle bir imkana sahipmiyım olursa nasıl oluyor acil cvp istiyorum çocuk gelişimi lise 4 öğrencisiyim sınavsız geçiş nasıl oluyor onuda açıklarsanız sevinirim tşk

nezaman cvp alacam bilgisi olan var mı???

acık ogretımı bılmıyorum ama en dusuk(kotusu) 307 den baslıyor.. duz unı

tartısmayın lan ındırdıklerım..

400 puanı nası alıyon sen yaw.. oss 1. sı fln mı oluyon o zaman

gençler ben 38 yaşındayım ve okumak için 2.üniversite için öss ye girecegim düz lise çıkışlıyım ama yılmadan çocuk gelişimini yazıcam belki şans bana güler kontenjanlar dolmadıysa girerim hepinize başarılar azmedin

YA ARKADASLAR HERKEZE SLMLAR MESLEKLİSESİ 0,3 LE ÇARILIYOR BEN ENSTURUMAN YAPIM MEZUNUYUM HAYDARPASA ANADOLU MESLEK LİSESİ İSTANBUL TEKNİGE DİREK GEÇİSİM VAR AMA 4 YILIK GİREMİYORUM 145 Sİ GEÇERSEM GİRE BİLİYORMUYUM 4 YILIGA GEÇİSİ KALDIRMISLARDA ÜSTELİK GÜZEL SANATLAR MEZUNUYUM CEVABI OLNAN ATSIN RİCA EDİYORUM

ben bu katsayıyı soracaktım düz lise ile meslek lisesi arasındaki kat sayı kalkacakmı yardımcı olun????cevabınızı bekliyom

merhaba arkadaslar.. ya ben lıseden mezun olalı 2 yıl oldu össde bişe yapamadım.. ve şimdide askerlıgım gelmek uzere össye gne gırcemm 4 yıllık açık ogretımı bı anlatırmısınız bana puanı kaçç.. 2 yıllıgın puanı kaç lüğtfenn bana cevep yazınn kafayı yıcemmm

yaw ben bu sene gırıcem ama puanlardan hıc anlamıyırum ya…sozelım ve 2 senelık kac puanla gırılıyor…

katsayı kalkacak kardaş

amannnnnnnnnnn amannnnnnn ömrüm bitti öss diye diye gecligimin en güzel yıllarını harcadım yinede malesf sorular cok kazıktı ben 204 filan anca alıyorum söz 1 den ne yapacam bilmiyom hayatım kaydı be bütün ümitlerim boşa cıktı ne yapıyım ne ne ne ne offffffffff yalancı dünya he3rşeyden bıktım valla

ya kardeşlerim benım tek merakım eskişehir konya bursa kayseri kırıkkale bolu karabük v.b 2 yıllık üniversiteleri kac puanla giriyosun baraj kaç lütfen yardımcı olun

arkadaslar ben meslek lisesi mezunuyum sözel 1 144.1804 eşit ağırlık 144.74 sayısal 1 145.7874 2 yıllık gelirmi????

merhaba ben ticaret meslek lisesi bilgisayar bölümü öğrencisiyim lise 3′e geçtim ve üniversiteye hazırlanmak istiyorum hangi bölüme çalışacağımı bilmiyorum yani sözel mi? yoksa eşit ağırlık mı? cevaplarsanız sevinirim …
teşekkürler şimdiden

merhaba ben ticaret meslek lisesi bilgisayar bölümü öğrencisiyim lise 3′e geçtim ve üniversiteye hazırlanmak istiyorum hangi bölüme çalışacağımı bilmiyorum yani sözel mi? yoksa eşit ağırlık mı? cevaplarsanız sevinirim …
teşekkürler şimdiden

CVP:
SAYISAL 1 BÖLÜM

peki sözele de çalışacak mıyım?_

Ben buyuk ihtaimalle siklari kaydirmisn EA1 ogrencisiyim.

Suan elimde 141 Puan var+67de okul vermis.

Ben tercih yapabilirmiyim yapamam mı??

puanım sözel1 168 açık ögretim kaznmış oluyormuyum

ea 1 den 244 le nereye girebiliriz bilgi verebilirmisiniz

ben 56 lan sizi gidi dersane çocukları baba parasıyla okumak güzel bak ben endüstride okuyordm ilk sınava girişimdi 376 puan cektm ne dersane nede tenefüslerde bi poğca alacak param bile yoktu ama azmimle kazandm sz inekler her sene dershaneye gdyosnz cebinzde para gani durumunuz iii ama bi boka yaramazsnz size sadece gülüyorm:D. ben 63 arkadaşa katılıorm aynı kaderi paylasıyoz:D bende 349 puan cektm :D hepinize 3_5 davet ediyorm gelin szde bizm gbi aln dermanı kitlenin sınava çekin puanı baba:D

slm ya bn ilk defa sınava giriyorum meslek lisesinden mezunum sözel-193 ama iyimi kotumu hiçbi fikrim yok yardımcı olurmusunuz

Ben bu yıl meslek lisesinden yeni mezun oldum. say1′den 202,577 puan aldım, EA1: 221,452 bunlar ham puanlar… Ek puanla birlikte say1 272,106 oluyor.EA1:291,286 oluyor puan. Sizce nerelere yerleşebilirim. Bir daha öss ye girmeyeceğim kesinlikle ve kesinlikle girmek istemiyorum 1 yıl kaybetmek istemiyorum hayatımdan. ÖSS başkanının bir meslek lisesi öğrencisinin hayatından 1 yıl kaybolup gitmiş umrunda olmayabilir ama benim için bu önemli. bu yıl mutlaka bir yere girmek istiyorum yardmcı olandan allah razı olsun. Nerelere yerleşebilrim sizce? Şimdiden teşekkürler.

benm puanım 172 meslek lisesi mezunuyum 2 yılık tercih yapmalımıyım bnkacılık olabilirmi bilgi verirseniz sevinrim tşkler

slm tugba.meslek lısesı cıkıslıyım derken muhasebe bolumunden cıkıslıysan zaten dıkey gecıs hakkın var bankacılık bolumune 2 yıllık..eger muhasebe bolumunden mezun degılsen kendı sehrındekı unuversteyı yazarsan kesın gelır yanı o puanla:)ama gıtmenı tavsıye etmem bankacılıga…meslegımızı secerken sevecegımız ısı secmelıyız.sevıyosan gıt bısey dıyyemem:)

arkadaşlar ben bişey sormak istiyorum bu sene öss ye girdm çok düşük yaptmm kaydırma yaptıgımı düşünüyorum söz-1 233 söz-2 245 ek kontenjanlardan flan 2 yıllık meslek yüksek okuluna girebilirmiyim lütfen cevap yazın çok önemliii

0.3LE ÇARPILMIS EA1 PUANIM 205 BU PUANLA NERE GELİR İKİ YILLK?

sinan cvp verdigin için tşk ederim öncelikle ben muh bölüm mezunuyum meslek lisesi çıkışlıyım ve meslek liselilerin beli bölümleri var bankacılıkta bnlardan biri yani seçma şansın kısıtlı evt dkey geçiş yapardım ma ben şansımı denedim tercihlerimde bankacılıtan başka bölümlerede ter vericem atrıca ea puanımda 165 bilmiyrm hepimiz için hayırlısı

selam tugba bence bankacılıga gıdebılırsın benım cok yakın bır arakadasım 2 senelıge gırdı sonra guzel bır iş buldu ve şuan bankada yükseliyor… tabıkı meslegide sevmek kesinlikle çok önemli..

cem merhaba bence bu sene herkesin sınavı düşük girersinn bence

arkdslar ben lıseden sayısal cıkıslıyım ve bır tek ea 1den 160 almısım ve sozel 1 den toplamda 231 almısım nelerı yazabılırım acaba

mrb arkdslar ben lıseden sayısal cıkıslıyım ve sozel bırden toplam 231 puan almısım nelerı yazabılırım ne yapablrım bana bı yardım edın

135. sorunun sahibiym peki sadece sayısal mı çalışacağım? sözelim daha iyi matematiğe nazaran ve üstelik geometri1 görmedim matematikte konu eksiğim var yani… sınava hazrılanırken sözel1 e de çalışmalı mıyım?
bunun yanında okuldaki ders başarım çok iyi okuldan yüksek puan da gelir heralde
şimdiden teşekkürler……(biraz karışık oldu ama )

ÖSS-SÖZ-1 168,027ÖSS-SAY-1 143,410 ÖSS-EA-1
155,689
sizce iyimi hangi bölümler tutar ben elektronik öğretmenliği okumak istiyorum bu puan yeterlimi

slm ben eşit agırlık 2 den 306 aldım sıralamam 62363 hemde okul birincisiyim sizde hukuk fakultesı olur mu? baska nereler olur acele cewap yazarsanız sevınırım.

herseke sLm arakadaşLar … düz lise mezunuyum benim ea 1 puanım 238,025 2 yıllık üniv gidebilmem için hangi bölümleri tavsiye edersiniz.. Şimdiden çok teşekkür ederim …

ben dil ögrencisim 260 puan aldım sizce fırat üniwersitesi almanca bölümü gelir mi fikri olan war mı:??

slm arkadaslar ben esit agırlık ögrencisiyim..esit agırlık 1 272 aldım bankacılık gelir mi sizce..

slm arkadaslar ben esit agırlık ögrencisiyim..esit agırlık 1 272 aldım bankacılık gelir mi sizce..sözel 1 282 sözel 2 268 aldım ne yapmalıyım bi fikri olan yazsın yhaa:D:D

hep böyle yapıolar millet ii bir yere girebilirim diyor ama puanlar felaket havalarda şu gencliğe yazık puanlar düşse daha çok üniverstelerde eğitimle ilgili srunlar üzerinde durulsa ve daha fazla üniverste açılarak eğitim kalitesi yükseltilse öğrencilerin eğitim sistemi öss ye göre yapılasa daha ii olcaktır ama bu sistem ve bu öss birbirine zıttır

ben sözel-1 154 Sayısal-1 134 EA-1 148
2 yıllık istediğim bölümlere girebilirmiym lütfen cevap verirseniz sevinirim

slm ya ben 2 yıllık tercih yapacam da 0.8 puanlan mı yoksa 0.3lüklen mi yapacam ea çıkışlıyım yardımcı olursanız sevinirim

ya arkadaşlar ben ea1 03 lü puanla232 aldım söz1 03lü punlada256 aldım nereleri yazabilirim

slm ben öss den 198 sözel puanı aldım ve 1. tercihimi yapmadım dersane ögretmenim 2. tercih ver dedi simdi ıkıncı tercıhı vermek ıstıyorum aMA hangı bolumlerın gelecegını bılmıyorum arkadaslar fıkırlerınızı paylaşırsanız cok sevınırım…tesekkurler…

ya offfff ben 4 yıllık istiyorum ya

slm ben meslek.lisesi çocuk gelişimi 2004 mezunuyum çok ara verdim bu sene dersaneye gidiyorm denemelerden 190 alıyorum okul öncesi yada zihinsel engelliler böl. istiyorum ek puanla falan kazanabililirmiyim arkadaşlar bana yardımcı olurmusunuz.

slm arkadaşlar ben meslekte lisesinde okuyorum şuanda lise3 m birinci bölümden 270 260 gibi puan alıyorum acaba en düşük bilgisayar öğretmenliği puanı kaçtn başlıyor öğrenebilirmiyim acaba bilen birisinden

bn hnz lise 3e gçtm ama szn halınz görerk ürkyrm bazlarnzn puanları ii ama bazı salaklar yzndn okul sçmnde yerleşmenz çk zr oluyo şimdiden allah yardmcnz olsun inşallah hpnz de yerleşebilirsniz…bnm ablam szl brden 332 eadan ise 312 aldı pki şimdi ablam 4 yllıkdan seçm yapabilir mi bi blgniz var mı?

BN ELİF PUANIN 239 LA 241 ARASINDA 4 YILLIK GELİRMİ ACELE CVP LÜTFEN

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Blog Stats

  • 1,257,201 hits
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: