2008 Öss Sınav Sonuçları, Öss Tercihleri, 2008 Öss ek yerleştirme, Öğrenci Seçme Sınavı

Aksu Fem Dershaneleri ÖSS’de de Geleneği Bozmadı

Posted on: July 14, 2008

Kahramanmaraş Aksu Fem Dershaneleri Öğrenci Seçme Sınavı’nda (ÖSS) Geleneği Bozmadı. Sayısal 1, Sözel 2, Eşit Ağırlık 2, Dil ve Sayısal 2 Yerleştirme Puanında Kahramanmaraş Birincileri Aksu Fem Dershanesi’nden Çıkarken, Türkiye Genelinde İlk Bin Öğrencinin İçerisinde Dershane Öğrencileri 70 Derece Elde Etti. Kahramanmaraş Aksu FEM Dershaneleri Öğrenci Seçme Sınavı’nda (ÖSS) geleneği bozmadı. Sayısal 1, Sözel 2, Eşit Ağırlık 2, Dil ve Sayısal 2 yerleştirme puanında Kahramanmaraş birincileri Aksu FEM Dershanesi’nden çıkarken, Türkiye genelinde ilk bin öğrencinin içerisinde dershane öğrencileri 70 derece elde etti.

Açıklanan sonuçlara göre, Sayısal 1 puanında Abdurrahim Kar, Eşit Ağırlık 2 puanında Zehra Betül Kulp, Sözel 2 puanında Fatma Tıraş, Dil puanında Gülşen Özsan, Sayısal 2 yerleştirme puanında ise Ahmet Oruç Kahramanmaraş birincisi oldu. Ayrıca dershanenin 7 puan türünde il genelinde ilk 10 içerisine bir çok öğrencisi girdi. OKS’de olduğu gibi ÖSS ‘de elde ettikleri başarıdan dolayı çok mutlu olduklarını söyleyen Kahramanmaraş Aksu FEM Dershaneleri Genel Müdürü Samet Demirci, “Gurur verici derecelerle ilimizin adını duyuran Kahramanmaraş Aksu FEM Dershaneleri sorumluluğunun bilincinde olarak vizyonunu devam ettirecektir. Bu başarılarda emeği geçen fedakar öğretmenlerimize, öğrencilerimize ailelerine, milli eğitim camiamıza ve başarının adresini değiştirmeyen idari kadromuza teşekkür ediyorum.” dedi.

3 Responses to "Aksu Fem Dershaneleri ÖSS’de de Geleneği Bozmadı"

merhaba aksu fem ailesi ben bu yıl istedigim puanı alamadıgım için bir yıl daha hazırlanmayı düşünüyorum ve sizin çalışmalarınızı görüyorum ve sizinle birlikte çalışmak istiyorum ben maraşın andırın ilçesindenim ihşalla yeni dönemde sizlerle birlikte olurum sizlere ulasabilecegim internet sitesi yani rehber hocanızla internetüzerinden görüşe bilirmiyim yardımcıolursanız çok sevinirim iyi günler

merhaba gürcan aksu fem dershaneleri ile blogumuzun alakası yok üzülerek söylüyorum ama yakınında bu dershane ile alakalı kurumlar varsa onlardan ulaşabilirsin yada internette bu kuruma ait telefon noları bulabilirsin. başarılar dilerim

selam femci kardeşler ben kazım geçen sene bir yerlere yerleşemedim ama olsun bu sene istediğim sonucu elde ettim Kahramanmaraş sözel-2 il yedincisi oldum buradan rehber hocam BAHRİ hocaya ve dersime giren bütün öğretmenlerime çok teşekkür ediyorum helal olsun feme gidenlere……..

Leave a Reply

Blog Stats

  • 1,265,546 hits
