2008 Öss Sınav Sonuçları, Öss Tercihleri, 2008 Öss ek yerleştirme, Öğrenci Seçme Sınavı

ÖSS’de hata var mı, yok mu?

Posted on: July 17, 2008

ÖSYM Başkanı Yarımağan, ‘ÖSS’de yanlış puan hesaplandığı’ iddialarıyla ilgili olarak bir açıklama yaptı.

Star gazetesi bugünkü haberinde ÖSS puanlamasında onlarca beklemeli öğrencinin ‘Orta Öğretim Başarı Puanı’nın 100 olarak işlendiğini ve bu durumun 1.4 milyon adayı etkileyeceğini iddia etmişti. ÖSYM Başkanı Prof. Dr. Ünal Yarımağan bu haberle ilgili olarak, ”Yanlış yok, hata yok. Durum, sadece geçiş yılının küçük bir özelliği” dedi.

ÖSS puanlarını hesaplama sırasında ”yanlış” ya da ”hata” yapılmadığının belirlendiğini kaydeden Yarımağan, liselerin 4 yıla çıkması dolayısıyla bu yıl bazı okulların mezun vermediğini anımsattı.

”Bu geçişten kaynaklanan bir özellik ortaya çıktığını” söyleyen Yarımağan, ”Herkes tercihini yapsın. Kimseyi ilgilendiren bir şey yok, ne kimsenin sırası değişiyor ne de başka bir şey…” dedi.

”Genel durumu ilgilendirecek bir sorun var mı?” sorusuna Yarımağan, ”Hayır. Hiç kimsenin sırası değişmiyor” yanıtını verdi.

Yarımağan, ”Yanlış yok, hata yok. Geçiş yılının küçük bir özelliği. Hata olsaydı düzeltirdik” diye konuştu. AA

Yarımağan, daha önce 24 muhabirine yaptığı açıklamada hatayı kabul etmiş, “Hesaplama sisteminin azizliğine uğradık. Düzeltme imkanımız yok” demişti.

10 Responses to "ÖSS’de hata var mı, yok mu?"

dava açın

herkes ösym’ye dava açsın biz enayimiyiz 3 sene kalmadan geçtik diye bana 68 puan verdi ösym. adam kaldı sınıfta ve not ortalaması 55 okul puanı 80 olmaz böyle bir saçmalık herkes ösym’ye pazartesi dava açsın
HEPİMİZ BİRLİK BERABERLİK İÇİNDE OLALIM 59BİN KİŞİNİN OKUL PUANI 80 VERİLDİ BEKLEMELİLERE.DAVA AÇIN ÖSYM’YE.

ya öss zaten başlı başına saçmalık parayı bulan çocuğunu başka ülkelere okumaya gönderiyor okutsaya türkiyede peh… eğer okul puanlarında bi yanlışlık varsa ve yok deniyosa…

gereken yapılmalı……..

BOLE SEY OLAMAZ INSANLARIN HAYATIYLA OYNUYORLAR YAZIK YAZIK NE UMUTLARLA CALISAN INSANLAR OLDU OKUTAMAYIP DERSANENE GEZEN ARKADSLARIMI HATIRLIYOIRUM BOLE KOTU BI OYUNA GELMEYIM BIRLIIK VE BERABERLIK HEPIMIZIN YANIN DA BIRAKMAYALI

arkadaşlar hakkımızı arayalalım sıralama deişmedi diorlar ama nasıl deişmez …bana 63 gelio adam benden 20 puan kadar aşağı alsa bile benim önümde oluyor bu hak yeme deilde ne?

lütfen herkes HAKKINI arasın.oss hayatımızı etkiliyo.gerekirse dava açalım.ben dilekcem sonuc getirmezse yaparım ne gerekiyorsa.bir peygamber şöyle der ‘hakkını aramayan hem hakkını hem şerefini kaybeder’

1 yılımı harcadm okadar çalıştım belki aldıgım puan çok çok ii değil ama yinede
ortada kabul edilemeyecek kadar büyük bi
hata var hakkımızı arıyalım!

ben kafadan uydurmuyorum söylediklerimi dikkate alın
isterseniz ispatlayabilirim benim orta öğretim puanımı eklerken eksik eklemişler ve ben salak gibi yeni farkettim ama bu senede kaıtlara öyle geçerse avukata verecem ben kaçgündür uyku uyuyamıyorum

Ortada bir sorun var mesela uşak sos öğrt. geçen sene 44 binden aldı ben 42 bindeydim ama uşak gibi pek çok garanti yere yerleşemedim nasıl birşey bu anlamıyorum tamam hatayı düzeltmesinler ama sorun neyden kaynaklandı çıkıp bi söylesinler onada razıyım of

Leave a Reply

Blog Stats

  • 1,265,546 hits
