2008 Öss Sınav Sonuçları, Öss Tercihleri, 2008 Öss ek yerleştirme, Öğrenci Seçme Sınavı

Tercih yapmak ve AOBP

Posted on: July 19, 2008

Tercih yaptığım zaman, yerleştirilmezsem bile bir sonraki sene puanım düşer mi ?

Tercih yapmak puanı düşürmez. Burada önemli olan bir yükseköğretim programına yerleştirilmektir. Bir yükseköğretim programına ÖSS puanı ile yerleştirildiğinizde (Açıköğretim Fakültesinin kontenjansız bölümleri hariç) ister kaydınızı yaptırın ister yaptırmayın fark etmez, AOBP’niz bir sonraki sene düşecektir.

55 Responses to "Tercih yapmak ve AOBP"

aobp puanı ile nasıl tercih yapılıyor birde bu kitaplarda düşük puanlar var onlar ne oluyor?

183 puanla girebilecek meslekler arıyorum eşit ağırlık üzeri ve hangı şehirlerde

ben çocukgelişimi bölümümezunuyum söz1 315 puan aldım aöf okul öncesi öğretmenliği şansım varmı geçen yıl 324le öğrenci almıştı enson lütfen cevap bekliyorum şimdiden teşekkür ederim

ben eşit agırlık ögrencisiyim EA 2 DEN 248 YAPTIM SİZCE BU SENE ŞANS SENESİ YA BU PUANLA ÇOK ÇOK ÇOPK ZOR LDUGUNU BİLİYORUM AMAA SİZCE TERCİH YAPMALIMIYIM 4 YILLIK YERLER OLABİLİR Mİ?LTFN CVP VERİN MORELİM Ç.OK BOZUK ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM:)

178 puanla hangi yüksek okullara gide bilirim

Arkadaşlar Öncelikle EA2denhiç 4 yıllık bi üniversite Zor ama Genede 270 280 lik bölümler yazılabilir.

Ama size tavsiyem iş imkanı olan bölüm arıyorsanız 2 yıllıklardada var bu bölümler.
illede 4 yıllık olacaksa sözelden değil ea1 puanından alıo.248 alan arkadaşımız moralini hiç bozma derim. sen tercihlerini yap 4eni yıllık istiyorsan puanının 35 40 puan fazlası olan bölümleri yaz. ve ayriyetten yeni açılan bölümer var gecen yıl puanı yazmayan oralarıda göz önünde bulundur. bol şanslar şimdiden.

ben ihl mezunuyum sizce kontenjan açığı olursa okul öncesi olurmu söz 1 314

slm ben öss de 260 puan aldım sözel ögrencisiyim 4 yıllık bi yere yerleşirmiyim cabuk cevap yaz

slm ben öss de 260 puan aldım sözel ögrencisiyim 4 yıllık bi yere yerleşirmiyim cabuk cevep yazın nütfen

249 aldım sözelden 4 yıllıklara yerlesebılırmıyım
cevap yazın

ben sözel 1 den 260 puan aldım istanbul da veya başka bir şehirde bir okula yerleşme şansım olabalirmi?

ya ben tercihlerimi yaptım ama su anda bıkactane tercıhımın kotu olduguna farkettım bunlarada degısıklık yapamazmıyım?

bende galiba kötü tercih yaptım pişman oldum biraz acele davrandım acaba değiştirme imkanımız olurmu?

daha doğrusu söz1 den 261 aldım 4 yıllık okuma şansım var ilk üç tercihimi 4 yıllık 4. tercihimi 2 yıllık işaretledim ama istemiyorum 2 yıllık olmasını piyango vururmu acaba ona?

yoss sozel puanım 265 tıbbı sekreterlık olurmu tesekkurler

ben öss den ea2 den 243 aldım .bu yıl puanlar düşecek diyolar.4 yıllık biyere gidebilirmiyim

ben söz-1,den 207 puan aldım a.ö.f. 4 yıllık istiyorum okul öncesi eğitim öğretmenliğini ne yapmam gerekiyo yada hangi bölümleri tercih yapabilirim

EA 1 den tercih yapacagım…ea 1 puanım ham olarak 191 okul puanımı da eklersek (08 çarpımıyla=251 yapıyor , 03 çarpımıylada 213 )ama benim bildigim ben kendi bölümümden yani EA dan tercih yaparsam 251 puanımla yapıyorum , ama alanım olmayan sözel yada sayısal bölümleri tercih yapmak istersemde puanım 03 le çarpılıp öle ekleniyor diye biliyordum…Şimdi bana söylenense ea dan bile tercih yapsam 03 çarpımlı haliyle tercih yapıcakmısım yani 213 le…bu dogrumu yada herhangi bi bilginiz varmı acil lazım !!! bu yüzden daha tercih yapamadım :(((

ben tercihimi galiba fazla düşünmeden yapmışım.şimdi ise bi yerde değişiklik yapmak istiyorum. acaba böyle bi değişiklik yapılabiliniyor mu? böyle bi şansımız varsa nasıl yapıyoruz?

Ben 4. tercihimi silmek istiyorum, tercihleri degistirebilme gibi bir sansimiz var mi?

ea2 275 yaptım ama bi yere yerleştirilmiyim bilmiyorum ve çook korkuyorum işletme yada maliye olabilirmi ama açık öğretim istemiyorum

slm ben tercih yapmak istiyorum biliyorum geç kaldım ama halen düünmekteyim acaba puanım 4 yıllık bi yerler için yeterli mi söz 1 den 301 ea 1 den 294 say 1 den 267 ea 2 den 251 söz 2 den 258 say 2 den 240 aldım ve ea öğrencisiyim ne yapmalıyım seneyi mi hazırlansam ama off offff yaa bu yıl olsaydı ne iyi olurdu…

y acevap ne zaman gelir acaba

ben AOBP Mİ HESAPLIYABIYORUM 206-2007 MEZUNUYUM 067.192 NOTUM

ben bu yıl 278.851 puan aldım ve bir tercih yapamadım çunku puanlar çok yuksek inşallah bir yerler gelir herkeze hayatta başarılar

ya 4 yıllık açıköğretim eskişehir kamu yönetimi kitapta bulamadım acil yardım nerden bulup kodunu falan yazıcam😦

ben söz 1 den 294 aldım acaba okul öncesi açıköğretim gelirmi

ben söz1 den 237 puan aldım bununla 4 yıllık bir yere yerleşebilirmiyim

ben söz1 0.3puanla yani 187.906puanla 2 seneliğe gidebilirmıyım lutfen cevap yazın şimdiden tşk

arzu zaten kıtapcıkta bulamasın açık öğretim kıtapcılıkta bulunmaz zaten ist yaşıyursan bahçelıevler yada aksarayda vardır açıköğretım fakülteleri kayıt zamanı başvurursun olur bıter yanılmıyursam eylulde kayıtlar yardımcı olmuşsam ne mutlu bana başarılar

arzu zaten kıtapcıkta bulamasın açık öğretim kıtapcılıkta bulunmaz zaten ist yaşıyursan bahçelıevler yada aksarayda vardır açıköğretım fakülteleri kayıt zamanı başvurursun olur bıter yanılmıyursam eylulde kayıtlar yardımcı olmuşsam ne mutlu bana başarılar dılerım

tercih yapmadım ne yapmalıyım beş gün olmuş am ben beden eğitimi özel yetek sınavına giricem bişiy olurmuacil cevap bekliyorum

ya arkadaşlar internetten nasıl tercih yapcam

melike bişi olmas beden eğitimi yetenek için ama sen boşa alma devam et yani ilgilen

merhaba öss den 200 dgs den 180 puan aldım nerelere yerleşebilirim sizce bu punanlarla nerelere girebilirim böyle bir ihtimalim varmı cevap bekliyorum teşekkürler

ben say2den 340 puan aldım eczacılık ve diş tercih ettim gelmedi, sizce ek kontenjandan yerleşme ihtimalim kaç?ek yerleşmelere yetişecek eczacılık yada diş fakültesi yeni açılacak bildiğiniz üniversiteler var mı

arkadaşlar ben acık öğretim tercihi yaptım, ama seneye bidaha öss ye girmek istiyorum. tercih yaptım diye puanım düşermi? beni bilgilendirirseniz sevinirim..

EFE MERHABA;BEN DE COK ARASTIRDIM VE PUANIN DÜŞMEDİĞİNİ ÖĞRENDİM.BENDE YAPTIM VE TEKRAR DENİCEM ÖSS Yİ…

mrb ben dönüş ben ea2 den 271 puan aldım sizce bu puanla 4 yıllık bir yer olurmu bir daha hazırlanma şansım yok kontejan açıgından girebilirmiyim beni bilgilendirirseniz sevinirim çünkü buna çok ihtiyacım var teşekkürler

mrbbn bu sene açıköğretim fakültesini kazandm seneye öss ye girersem aobp düşer mi düşerse nekadar düşer

SEVİLCİM PUANIN DÜŞMEZMİŞ BENDE COK ARASTIRDIM BUNU.
BENDE GİRİCEM SINAVA TEKRAR.

arkadaslar ne olur yardım edin bana ben toplam 200 puan aldım ve sayısal öğrencisiyim en iyi nereye gidebilirim lütfen yardım edin

ünüversite açık ögretim tercihlerimi nasıl yapa bilirim ?

REZİLLİK YA !
bu kadar insan yardım istiyor bir tane çıkıpta bu şöle şöledir demedi.
işte TÜRKİYE böyle bir ülke…!
yazıklar olsun bu insanlara devlet yardım etmeyecekse kim yardım edicek…!

ArkadasLar ben ea 172,136 aldim acik ogretim 4 yillik gelir mi acil yardim bekliyorum sizden ek kontejandan yerlesebilirmiyim.????

ben sozel ogrencısıyım 4 yıllık puan 265 2 yıllık 224 esıt agırlıkta 202 ıkı yıllık sızde 4 yıllık tercıh yapabılırmıyım.ayrıca ek kontenjanda tercıh yaparken kendı puanımızdan bıraz yuksek bıryerlerı yazabılırmıyız cok acıl lutfen sızı bekleyecegım sımdıden tsk ederım ayse.

SÖZ-1: 310 DAN
EA-1: 315 TEN
SAY-1: 310 DAN
SÖZ-2: 315 TEN
EA-2: 285 TEN
SAY-2: 276 DAN
DÜŞÜK PUAN ALANLAR 4 YILLIK FAKÜLTEYE GİRMEYİ UNUTSUN !
YÜKSEKOKULLAR İÇİNDE KENDİ BÖLÜMÜNDEN BARAJI 10-15 PUAN KADAR AŞANLAR KENDİ BÖLÜMÜYLE ALAN PROGRAMA YERLEŞEBİLİR
AÇIKÖĞRETİM FAKULTESİ OKUMAK İSTEYENLER BÖLÜM FARKETMEDEN BARAJI AŞMALARI YETERLİDİR…

TŞK… (;

ya arkadaşlar bir sorum var cevaplarsanız çok sevinirim tıbbı sekreterliğin ön lisansının açıköğretimim var mı ve düz lise mezunları kayıt yaptırabilir mi lütfen cevap şimdiden teşkekkürler

mrb bnde sayısaldan 241 aldım laborant istiyorum acaba olurmu lütfen cvp tswkler

ben ea 1den 305 yaptım ea 2den 270 bır yerlere yerlesebılırmıyım bıde bu sene acık ogretım yazsam seneye tekrar ossye gırsem okul puanım dusermı

ea1 271 sayısal 1 266 eklemeli ^_^ iş imkanı olarak nerelere gidebilrm bilgilendirirseniz memnun olurum tşkrlr. 10x

ya ben sözel bir den 271 aldım eşit agırlık bir puanım 256 falan ben tm ciyim tercihlerimi neye göre yapmalıyım nasıl yapmalıyım çok kötü oldum yeter artık kaç sene oldu benım yaşımdakiler çoktan üniversite bitirdi ben hala sekiyorum ya lütfenbir cvb bekliyorum yardım bekliyorum sadedce bir tavsiye şimdiden teşekkür ederim.

ben ea 2 den 270 puan aldım ve tercih yapmadım ama 90,000 boş kontenjan olduğunu duydum 2.tercih yapma şansım var mı? cevap verirseniz sevinirim

tercihler için geç kaldım ne yapabilirim

ben tercihler için geç kaldım.. ne yapabilirim?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Blog Stats

  • 1,265,546 hits
%d bloggers like this: