2008 Öss Sınav Sonuçları, Öss Tercihleri, 2008 Öss ek yerleştirme, Öğrenci Seçme Sınavı

ÖSS’de az puan aldıysanız üzülmeyin !

Posted on: July 20, 2008

ÖSS’de az puan aldıysanız üzülmeyin! Önlisans programlarından bazıları insanı zengin bile eder. İşte o meslekler;

ÖSS’de ‘az puan aldım’ diye üzülmenize gerek yok. Çünkü az puanla iyi paralar kazanacağınız işler de var. İki yıllık at antrenörlüğü, at işletmeciliği, optisyenlik, su altı teknolojileri, diş-protez, iklimlendirme ve soğutma, biyomedikal cihaz teknolojisi gibi bölümleri bitirenlere her zaman ekmek var. ÖSS’de ‘az puan aldım’ diye üzülmenize gerek yok. Çünkü az puanla iyi paralar kazanacağınız işler de var. İki yıllık at antrenörlüğü, at işletmeciliği, optisyenlik, su altı teknolojileri, diş-protez, iklimlendirme ve soğutma, biyomedikal cihaz teknolojisi gibi bölümleri bitirenlere her zaman ekmek var.

Bazı meslekler çok cazip

Gençlerin işsiz gezmesindeki etkenlerden biri de gözünü sürekli toplumsal cazibesi olan popüler mesleklere dikmesi. Oysa bazı meslekler var ki, mezun olduğunda hem dolgun bir maaş alabilir hem de yurtiçi ve yurtdışında önemli görevler alabilir. İşte bu mesleklerden bazıları şöyle: At antrenörlüğü, at işletmeciliği, optisyenlik, su altı teknolojileri, diş-protez, iklimlendirme ve soğutma, biyomedikal cihaz teknolojisi. 2 yıllık meslek yüksekokulu bünyesinde yer alan bu bölümleri bitirenler çok rahat iş bulabiliyor.

İstanbul Üniversitesi Veteriner Fakültesi Meslek Yüksekokulu Müdürü Prof. Dr. Adem Şenünver, 5 yıldır mezun veren atçılık işletmeciliği, nalbantlık, antrenörlük gibi bölümlerden bugüne kadar işsiz gezen birine rastlamadığını söyledi. Türkiye’de 10 bin yarış atı olduğuna dikkat çeken Prof. Dr. Adem Şenünver, “Mezunlarımız Türkiye Jokey Kulübü’nün hara ve hipodromlarında çok rahat iş buluyor. 2 bin 500-3 bin YTL ücretle çalışıyorlar. Ayrıca eğittikleri atların performansına  göre de ücret alıyorlar.” dedi. Prof. Şenünver, bölümlerinden 4 yıllık Veteriner Fakültesi’nin ilgili bölümlerine de dikey geçiş imkânı olduğunu hatırlatıyor. 25’er öğrencinin girdiği bölümlerden mezun olanlar ayrıca yurtdışında da görev yapıyor. Şenünver’in verdiği bilgiye göre Amerika, Avustralya, Dubai ve İngiltere’de çok sayıda at antrenörü görev yapıyor.

At antrenörlüğü gibi cazip mesleklerden sualtı teknolojileri bölümü mezunları da çok rahatlıkla iş bulabiliyor. İstanbul Üniversitesi Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Müdürü Prof. Dr. Hüseyin Öztürk, verilen dalgıçlık eğitiminden sonra su altında vida sıkmaktan kaynak yapmaya kadar çok sayıda işin bu bölümü bitirenler tarafından yapıldığına dikkat çekerek, “Su altında yapılan bütün işler bu bölümün ilgi sahasına giriyor. Boru döşenmesinden kaynak yapmaya kadar. Yurtiçi ve yurtdışından çok sayıda şirket daha mezun vermeden birçok öğrenciye talip oluyor.” dedi.

Mezuniyetten önce iş buluyorlar!

Görme bozukluklarının düzeltilmesi ve giderilmesi için dizayn edilmiş optik gereçleri tedarik eden ve hastaya uygulayan eğitim görmüş kişilerin yetiştirildiği optisyenlik programından optisyen olarak mezun olanlar da şanslı olanlardan. Gözlükçü açmak ve gözlükçülük yapmak isteyenlerin üniversitede optisyenlik eğitiminden geçmiş olma şartının yasalaştığı 2004 yılından beri pisayada optisyenler büyük rağbet görüyor. Ege Üniversitesi Atatürk Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu öğrenci işleri yetkilileri öğrencilerin mezun olmadan iş bulduklarını söylüyor. Kontenjanların çoğunlukla sağlık meslek lisesi mezunları tarafından doldurulduğunu ifade eden yetkililer, kontenjan açığı kaldığında normal lise mezunlarından da bu bölümü tercih ettiğini belirtiyor.

Zirve Dergisi Rehberlik Uzmanı Hakan Baykal, halk arasında ismi popüler olmayan ancak mezunlarının rahat iş bulduğu çok sayıda bölüm olduğunu belirterek “Bunlar iki yıllık bölümler olduğu gibi mekatronik mühendisliği, enerji sistemleri mühendisliği, yönetim bilişim sistemleri, biyomedikal mühendisliği, uluslararası lojistik ve taşımacılık gibi 4 yıllık bölümler de olabiliyor. Adayların ve ailelerin dikkat edeceği çok şey var. Ancak ‘Mezun olunca işsiz ve mutsuz biri mi olmak isterler yoksa dolgun bir maaşla iyi bir gelecek mi?” diyor.

Gençleri en kritik dönemlerinde meslek seçimi bekliyor. Hayatın büyük bölümünün işyerinde geçtiği dikkate alındığında işyerinde mutlu olmak hayatın da mutlu geçmesi anlamına geldiğini belirten uzmanlar gençleri ve aileleri meslek seçerken dikkatli olmaya davet ediyor.

273 Responses to "ÖSS’de az puan aldıysanız üzülmeyin !"

ben öss den 146 puan aldım hiç çaışmamıştım zaten 2 yıllık bir meslek gelirmi bana mesela muhasebe gelirmi gelen meslekleri bana söylerseneiz sevinirim

benim abim 226 puan aldı su altı teknolojisini düşünüyoruz ama daha ii bölüm var mı diye araştırma yapıyoruz bize yardımcı olur musunuz rica ediyoruz

okulpuanımla sayısal 1 puanım 174 sözel öğrencisiyim 2 yıllk gıda teknolojisi veya tıbbı lab. istiyorum.meslek liselerinin mezun vemediğini düşünürsek ki sağlık meslek lisesi okuyupta üniv. gitmeyen öğrenci kitlesinin de var olacağını sanmadığım için bu bölümlerde şansım olabilirmi?

ben say1.toplam 267 puan aldım bana yardımcı olabilirmisinz=

ben oss de 147 puan almsm calısmadgm ııcn tabı hangı bolumler gelır yardımcı olursanz sevnrm

ben össden sözel 1 243aldm sozelcıym 03luge gore terch yapcm 205 o3luk puanımda 2 senelık gelırmı çok uzgunm

berrin arkadas iki yıllık puanlarına bak derim gelme ihtimali var fakat bence bu kadar çabuk karar verme bir sene daha çalış daha güzel yerler gelir belki.

sözel 1 den 195 aldım sözel 2 225 gire bilecegim bölüm le warmı…. mesela optisyenlik dış protez iklimledimme sogutma gibi bölümlere girebilrmiyim TEŞEKKÜRLER

meslek lisesi çocuk gelişimi mezunuyum soz:1 286.778 açık ogretim okul ncesi gelirmi acil yardım

bu mesleklerin puanları kaç aaba yardımcı olursanız sevinirim teşekkürü borç bilirim

iki yıllıkların hepsiden mezun olanlar boşta arkadaşlar kanmayın bunlara ben uzmanım bu konuda

arkadaşın biri iklimlendirme ve soğutmayı sormuş eger bu bölüme gitmek istiyosan fiziğin ve matemaatiğin süper olmalı yoksa 2 yıllığı 4 senede bitirirsin

berrin arkadaş 1 sene daha hazırlanmak çok iyi deil insan sitres altındayken sanki ömründen 60 yıl gidiyor onun için 1 sene daha hazırlanma sakın senn puana 2 yıllık bölümler var murat_87_recarfor@hotmail.com bana ulaşn yardımcı olurum

ben 177 puan aldım ve beden eğitimi öğretmenliği,spor yöneticiliği yada antrenörlük okumak istiyorum 4 yıllık nereleri tercih edebilirim yada 2 yıllık oluyomu yazarsanız sevinirim

ben 177 aldım beden eğitimi ve spor meslek okullarına yerleşebiliriyim.açıklarsanız sevinirim

ben 177 aldım acaba beden eğitimi ve spor okulllarına yerleşirmiyim?teşekkürler

slm arkdşlar biyomedikal cihaz teknolojisine say1 puanıyla normal liseden gitmek istiyorum egenin puanını bilen varsa yazarsa çok memnn olurum ulaşmak isteyenlere aksu__zafer@hotmail.com şimdiden teşekkürler

arkadaşlar benim sözel1 okulpuanıyla birlikte 295 sözel 2 290 4 veya 2 yıllık nereleri yazabilirim

slm ya ben össde 132 puan aldım eşit ağırlıktan tabii ben tercih yapamıyorum dimi ya çok üzülüyorum lütfen cevap yazın bana

ben öss den sözel 1 den 281 puan aldım acaba her hangi bir 4 yıllık gelirmi cevap verirseniz çok sevinirim olmazsa nasıl aöf başvura bilirim

benim msn ulus_65@hotmail.com
ben 4 yıllık hangi programa gide biliri kendinize çok iiiiiii bakınb cevap bekjliyorum

ben EA 1 DEN 205 PUAN ALDIM BU PUANLA AT İŞLETMECİLİĞİNE GİDEBİLİRMİYİM EA ÖĞRENCİSİYİM FAKAT SAYISAL PUANIM HESAPLANMADI BARAAJI GEÇEMEDİM SİZCE GİREBİLİRMİYİM 205 İLE 2 YILLIKLARA CVP VERRİRSENİZ SEVİNİRİM

BEN MESLEK LİSESİ COCUK GELİŞİMİ VE EGİTİMİ MEZUNUYUM acık ögretim yapabilirmiyim sözel 1 puannım 160.854 olurmu sizce

ben eda düz lise ezunuyum söz 1 286 söz 2 278 ea 260 muhasebe çocuk gelişimi beden öğrtmnliği açık öğretimden gelirmi lütfen yardım bewkliyom

saydıklarımdan herhangi biri lüğtfen yardım çok kötüyüm bidaha hazırlanmak azap çekmek gibi birşey en azından açık öğretim olsun

slm söz1:277 söz1(0,3)237 geliyor at antrönörlüğünü tercih edebilirmiyim sğl

ben kızmeslek lisesi çocuk gelişlimi mezunuyum soz:1 286.778 başarı sılamam 62.616 açık gretim okula oncesi gelrmi acil yardım

buse kafanı yorma geçmi
şe üzülmek yanlış bir şey bence üzülmek yanlış önemli olan geleceği düşümüp oına göre plan yapmaktır

bende söz1 290 ea1 280 aldım nereleri tercih edebilirim iki yıllık güzel bölümler varmı musti_firarda_17

ben düz lise ea mezunuyum 148 puan çıkarttım nereleri olabilir acaba yardımcı olursanız sevinirim korkularımın beni yenmesini istemiorum lutfen

slm ben düz lise mezunuyum sözel1 den tercih yapıcam sözel1 puanım 0,3le çarpılmış 189 0,8le çarpılmış 222 2 yıllık bi yerlere yerleşebilirmiyim nerelere yerleşebilirim cvplarınızı bekliyorum çok teşekkürler…

arkadaşlar tercih formunuzu incelemeyi deneseniz?🙂

slm ben össede say 1den 303 say 2 den 290 civarı aldım say 2de başarı sıram 90.000 acaba anestezi teknisyenliği gelir mi?

eşit ağırlık öğrencisiyim eşita ğırlık 1 puanım 192 ,sözel 1 puanım 210 aldım acaba 2 yılık nereleri tercih edebilirim

ben öss sınavında 03 le çarpılmış olrkk sözlde 216 ldım eşit ağırlıkt 194 benim eşit ağılıktn işletme ve ya muhasbe gibi alanardan bu puana seçim yapabilirmiyimm bide syısld ayptım öss de sayısaldn trecih yapbilirmym acabaa

ben össden 161 puan aldım ama 0.3 çarpılırsa 185 oluyo açıkögretim laborant ve veteriner saglık yazabilirmiyim sözel bülüm ögrencisiyim cvb bekliyoryum ne olur

arkadaslar ben anadolu meslek lısesı elektronık mezunuyum.say1 puanım 237 at antrenorlugu, bıyomedıkal, mekatronık ve ıklımlendırme sogutma alanlarını yazabılırmıyım? hankısını tercıh edersınıs ayrıca ltfn bı cvp yazın.
ulasmak ısteyenler : rambo_raki_06@hotmail.com

arkadaşlar ben meslek lısesi mezunuyum sozel 1 310 geldı başarı sıram 38.624 sızce 4 yıllık bı yer gelır mı tşk ederımm şimdiden hepınızın allah yardımcısı olsun…

ya bakarmısınız öss ye girmdeim ama biryerlere yerleşmek istiyorum bana yardımcı olsanıza?

benim say1 0.3 aobp li puanım 215 we 0.8 li puanım 261.ben meslek lisesi mezunu değilim ama anestezi teknikerliği ya da tıbbi labratuarlık okumak istiyorum.bu puanlarla olurmu?yardımcı olursanız sewinirim

Gül sana yardımcı olucam baq bence sn iki yıllık kerhane muhtarlığı bölümünü oku peçete fln tutarsın ordakilere ii para var o işte😛

sevgili okurum Esra ssenin o puanla yapıcağın tek şey var :

arkadaşlar puanlarınız çok düşük b sefer daha deneyin pu tür puanlarla basit yerlere gdip harcanmayın kulağa hoş geliyor ama bu tür yerlerde eğtim sıkıntısı yaşanıyor boşa vakit kaybı

arkadaşlar ben sözel öğrencisiyim sözel 2 den 273 aldım 2 yıllık at antrenörlüğü bölümüne girebilirmiyim yardımcı olursanız sevinirim.

mrb ben düz lise sayısal çıkışlıyım sayısal1 im 0.3 le çarpılmış 195 laborant yada başka sağlıkla ilgili bi alana yerleşebilirmiyim lütfen yardımmm😦

arkadaşlar internette geçmiş senenin sıralaması var %30 sıralamada oynama olabilirmiş. Yani say1 de 100 000 kişi diyelim ki öğretmenlik istiyor bu kişi 80-70-60 hatta ve hatta ihtimali az da olsa 50-40 binlerde ki kontenjanlara yerleştirilebilir. Sizin önünüzde ki her kez tercih yapmıyor ki çoğu istediği yer olmadı diye 1 sene daha hazırlanıyor.CR.altay@hormail.com

slm arkadaşlar ben düz lise mezunuyum ve sayısal1 den 181 aldım lafam karışık sizce iki yıllık olan yerle varmı?napacağımı bilmiyorum.yardımcı olurmusunuz???

sayısal 2 den 356 puan aldım tıp pa gidermiyim

isteyen var mıı

össden ea2den 276 aldım iktisat gelir mi bide sözel 1 puanım 0.3 ile çarpılmış 269 aldım güzel bölümlerden hangisi olur bi fikriniz varmı?

mrb meslek lisesi grafik tasarım mezunuyum. söz 1 puanım: 195 Ea puanım :175 gazi üniversitesi grafik tasarım seçebilirmiyim. aslında konservatuvar istiyorum hacettepe konservatuvar seçsem puanım düşermi? bunların hiçbirini yapamazsam açıköğretim okuma şansım varmı? teşekkürler

ya say1:333 puan aldım acumhuriyet üni. 2 yıllık anestezi yazcam puanım kesilmesine rağmen acaba yerleştirilebilirmiyim ???

ağa sınava girmek veya ders çalışmak dert değilde tercih adamın anasını ağlatıyo yaw nalet olmasın iimii..

ben anadolu meslek lisesi biyo medikal öğrencisiyim öss den cok kötü puan 135 aldım 2 yıllık geçiş hakkım warmı lütfen bilgilendirin.akdeniz üniwersitesi olur mu bu sene okulumuz lise dalında ilk öğrencilerini mezun ediyo…

ben öss den düşük puan aldım 139 tercih yapabılecek hakkım varmı gerci 145ten baslıyor ama diplomam notum 2.54 ilk tercih gecti 2 tercih yapma hakkım varmı olurmuı lutfen cvplayabılırmısınız cvplarsanız cok sevınırım.

öss girmeyen bi arkadaş war diploma notu da düşük 57 geçiş yapabilirmi cünkü ilk mezunlarız bidiğim kadarıyla bizim bölüm sececeğimiz için bize öncülük olucak bizim bölümden herkesi alması gerekiyo değilmi kontenjan doluncaya kadar???

ben öss den düşük puan aldım 135 bu sene lisemiz biyomedekal öğrencilerini mezun edicek benim geçiş hakkım war mı???bize öncülük tanınacak mı???girme sansım mız yüksek mi???akdeniz üniwersitesi olur mu 68.54 düploma notum lütfen cvplarsanız acil sewinirim.

slm ben ea2den 258 puan aldım 4 yıllık bi yer gelirmi acaba bide ea1285 2 yıllık neresi gelir acil cvp

bana cvp yazarsanız sevinirim ya bide say1 puanım 200 anestezi gelirmi cvp lütfen by ck bilmişler

ben say1 den 290 aldım say2 dende 270 aldım.ama 2 yıllık hangi bölümü yazacağımı bilmiorum bana yardımcı olursanız çok ama çok sevinirim.lütfen….!

arkadaşlar aklınız warsa 2 yıllığa hiç gerek yok ben 2 yıllık üç tane üni bitrdim ama gene boştayız yaş kemale erdi zaten 2yıllıkları dönem uztarak bitrdiğimi için:D ve 30 yaşına geldim bu yıl össden ham 255 aldım bu sefr 4 yıllık gitcem inş……

arkadaslar ltfen banada yadımcı olun sözel1 aobp 03 ile carpılınca 203 0.8 ile carpımı 243 ltfen yardımcı olun ben ıkı yıllık bı yer yazabılırmıyım ltfen

selam herkese.bende bir şeyler soracam 2 yıllıkları isteyen arkadaşlar düz lise çıkşlysnız 0.8 değil 0.3 le çarpılır. benim ea 1 puanım 0.3 lü 210 bir yerler gelirmi… yorumlarınızı bekliyorum..

merhaba ben öss de beklemedik bir puan aldım benim için hayalo kırıklıgı oldu ham ea1_147 at antrönürlügüne veya sizin tavsiye edeceniz bi üniverste varmı yani bu puana bi yer gelirmi bunu cok merak ediyorum lütfen yardımcı olun teşekkürler.

ben acıkogretim kazanıp tercih etmesek bi sonraki yıl puan kırılırmı bide 2 yıllık lardan yerleşince okul puanı 0.8 ile mi yoksa 0.3 ilemi carpılıo lutfen cevap bekliom emin olunuz soledikleirinizden teskurler

bakın arkadaslar okudum ozlem arkadasında benimle aynı sorunu var hemen solermisiniz beklioruz cevap hade

öss 03lü puanım tercih edecegim yerden 5 puan eksik yazsam gelir mi lütfen yardmcı olurmusunuz

2 yıllıklar 03 le carpılıyor

ya bn birinci bölümden 03 lüden 230 dn düserek yazmak istiyorum yardm edrmsnz ark.deli olcm

sayısal 1 250 sayısal 2 224 eşitağırlık 1 254 nerelere yerleşebilirim teşekkür ederim

slm arklar ben 2008 oss ea1 puanım 262 nereyi tercih edebilirim eğer tercih edeceğim gzl iki yıllıklar varsa yardımcı olursanız sevinirim msn adresim sedatcan-gs@htm. diğeri kalsın;;;;;;;;;;;;;;;D

yav arkadaşlar bu sitedeki yorumcuların hali harbiden duman .. şunu söylüyüm 2 yıllık 0.3 le çarpılır. at antrönürlüğü yüksektir 147 lere bakmaz. 203 le sözelde bi yer olmaz.. seneye iyi hazırlanın..

BU KONUDA BILGISI OLAN BUYUKLERIME SESLENIYORUM: BEN DUZ LISE MEZUNUYUM,IKI YILLIK COCUK GELISIMI TERCIH ETCEM BU BOLUMU BITIRDIKTEN SONRA IS BULMAKTA COK ZORLANIR MIYIM?YOKSA BAKIM EVI ,KRES VB YERLERDE IS BULMA IMKANIM VAR MI,BILGISI OLAN YARDIMCI OLURSA SEVINIRIM…

ben 173 aldım çok kötü ya iki yıllık bir yeri yazıyım mı bu sene mezun yok ama AÇIKÖĞRETİM DE yazmak istiyom iki yıllık ünverstede açıköğretim çıkarsa okurum ama iyi bir ünveste ve bölüm çıkmasa boşuna ünvesteye gitmek istemiyom o zaman başarı puanım düşücek aslında ben polislik istiyom ama sadece yaşım tutmuyo yoksa evde öss çalışıp ta seneye sınava girip ordanda polisliğe mi gitsem ne olur bana bi akıl verin çok zor durmdayım şimdiden tşk

Y-ÖSS-SÖZ-1 Puanı 252 (0,8)
Y-ÖSS-SÖZ-1 Puanı 214 (0,3)

bu puanlarla 2 yıllık yada 4 yıllık herhangi bir bölüme yerleşebiliriyim..

tahminleriniz neler ? teşekkürler..

Figen senin için düşündüm bence seneye dene derim bu sene işin zor… Serhat sözelde 214 puana 2 yıllık bir yer ne yazıkki yok.. AÇIKÖĞRETİM yaz derim…K.İ.B

figen bence seneye hazırlan daha gzl bi yere git yani bu benim fikrim ama tinede tercih senin hayaında başarılar kib.

gizemli senin içinaraştrdım buu senin puanın iyise gzl bi ünw. yerleşirsen boşta kalmasın çok parlak bi bolüm ilerde bende bi kreş açmayı düşünüyom olmasa yanımda çalışırsın benim diyceklerim bunlar kib. aeo.

benim bölümüm bilgisayar programcılığı ve bildiğiniz gibi say-1
fakat ben 2 yıllık eşit ağırlık-1 muhasebe okumak istiyorum yatay geçiş yapabilirmiyim.sorun çıkar mı? öss puanı mı gerekli bunun için yoksa orta öğretim başarı puanı yeterli mi ? yardımcı olursanız sevinirim.teşekkürler…

deniz kartal alnında tercih yap bir çok arkadaş sayısal alandan ea tercihi yaptı bir yere giremedi.. benden söylemesi:::

Merhaba ben söz 08 çarpımıyla 280.505 03 çarpımıyla 235.610 aldım ea 03 212.687 aldım sözel öğrencisiyim sizce 4 yıllık yada 2 yıllık düzgün bir yere girebilir miyim?

betülcüm işin zor ama senin için bölümler var bana ulaş istersen yaz msn ni sana yardımcı oluyum…

arkadaşlar adalet myo puanım yetmiyo gelme imkanı var mı hiç. yardımcı olursanız sevinirim

slm ben söz2den toplam 271 puan aldım 2 yıllık önereceğiniz bölümler varmıtsk ederm

arkadaşlar… tıbbi dokümantasyona puanım yetmiyo. gelme imkanı var mı? yardımcı olursanız sevinirim.

ilk oncelikle merabalar ben ea1 den 161 aldım verebileceğim bölümlerde yardım cı olursanız çok sevinirim verebileceğim 2 yıllıklar varmı vereceğiniz yardım için teşekkur ediyorum

AGAH usta cok teşekkürler..sonr bir soru daha sorabilirmiyim arkadaşlar fazla yarımcı olan yok bana.yardım ederseniz cok sevinirim.

aşagıdaki puanlara göre
4 yıllık için herhangi bir bölüme şansım olabilirmi peki..

puanlarım :

Sözel AOBP-SÖZ : 78

Y-ÖSS-EA-1 Puanı : 195 (0.3)
Y-ÖSS-EA-1 Puanı : 233 (0.8)

Y-ÖSS-SÖZ-1 Puanı : 214 (0.3)
Y-ÖSS-SÖZ-1 Puanı : 252 (0.8)

merhaba ben sözel ogrencısıyım ve 0.8 carpımlarımla söz1-249 söz2-231 ea1-229 0.3 carpımlarımla söz1-213 söz2-195 ea1-194 lütfen bana yardımcı olun zor durumdayım bu arada duz lıse mezunuyum yardımlarınızı beklıyorum sımdıden tsk ederım…

yani 2 yıllık bır yerlere gırebılırmıyım yardımlarınızı beklıyorum

ben duz lıse mezunuyum 0.3 carpımlarımla söz1- 213 söz2-195 ea1-194 yardımlarınızı beklıyorum bu arada 0.8 carpımlarımla söz1-249 söz2-231 ea1-229 sımdıden tsk ederım yardımcı olan arkadslarıma

ben ea2 den 270.889 aldım ea1 ise 291.164 acaba nere gelir umut yok ama

Serhat senin için zor derim . açıköğretim yazsan iyi olur 4 seneni bitirmiş olursun….

ben süper lise mezunuyum 2yıllık diş protez bölümünü istiyorum saglık meslek liseleri direk geçiş yapıyorlar sansım nedir az üniversitede var çünkü…)

ARKADAŞLAR EĞER AÇIKÖĞRETİM YAZACAK OLANLAR VARSA BARAJI GEÇMELERİ YETERLİ.BARAJI GEÇENLER AÇIKÖĞRETİM YAZABİLİR.TERCİHLEREDE SADECE BİR TERCİH AÇIKÖĞRETİM YAZMALARI GEREKİYOR ÇÜNKÜ İLK YAZACAKLARI TERCİH GELİYOR AÇIKÖĞRETİMDE.BAŞKA SORU SORMAK İSTEYENLER OLURSA CVP VERİRİM. HERKESİN HAKKINDA NE HAYIRLIYSA O OLSUN.

GAMZECİM İŞİN ÇOK ZOR.bu puanlarla bir yere girebilmen zor kardeşim.ama şöyle bi yardımda bulunayım sana.tercih klavuzunda en küçük puanlar bölümüne baktığın zaman eğer iki haneli sayılarla başlayan sayılar varsa,mesela 88.256 gibi sayılar varsa bilki oralara sadece meslek liseliler yerleşmiştir.düz liseden kimse alınmamıştır.böyle yerlere giremezsin.ama en küçük puanlar bölümündeüç hane ile başlayan sayılar varsa,mesela (256.589) puanuna bakarak bunları yazabilirsin.buralar demekki düz lisedende öğrenci almış demektir.ama bunlardada kesin yerleşirsin diyemem çünkü kontenjana göre alınırsan alınırsın.ama şansın var bunuda bil.denemekte fayda vardır derim.başarılar

BAYRAM kardeşim eğer sözel öğrencisiysen söz2 puanınla 4 yıllık olarak istanbul üniv edebiyat fakultesi tiyatro eleştirmenliği ve dramaturji gibi bi bölüm var o gelebilir.ama istiyosan ki iki yıllık olsun ama iyi bi bölüm olsun.gamze arkadaşımıza yaptığım yorumu okursan o şekilde tercih yapabilirsin.başarılar

AÇIKÖĞRETİMDE BARAJI GEÇENLER 2 YILLIK AÇIKÖĞRETİMDE YAZABİLİR 4 YILLIK AÇIKÖĞRETİMDE YAZABİLİR.

Arkadaşlar ben meslek lisesi mezunuyum 2007 de mezun oldum..tercih yapıcam puanımı nasıl hesaplıycagımı bilmiyorum öss ye girmedim direk geçiş yapıcam..öss sonuçlarının öğrenildiği yere girdim ve ortaöğretim başarı puanı 050,733 yazıyordu diploma notumda 050,50 yazıyor kendi meslek alanlarımdan birisini seçicem makine bölümünü seçicem 2 yıllık puanımı nasıl hesaplıycam 050,733 le 0,8 i çarpıcam bu puanımmı olucak..bide hesabını bilmiyorum ama bu diploma notumla bir yerlere girebilirmiyim,yardımcı olursanız sevinirim…Bide cumartesi pazar günleri içinde okuldaki ösym bürolarından rabdevu almak mümkünmü hafta sonlarıda okulda çalışıyorlarmı..LÜTFEN ACİLLL LAZIM BUNLAR BANA BİLEN VARSA SÖYLESİN KIRK YIL DUACISI OLURUM…MSN ADRESİM…. reis74636@hotmail.com

bilenler varsa ekjlesin konuşaım yalvarıyorum arkadaşlar…

mrb
ben düz lise mezunuyum. 2 yıllık tercih yaparken puanımız 0.3 ile mi çarpılıo 0.8 ile mi?

birde yeni açılan 2 yıllık çocuk gelişimi bölümü var yeni açılan onlara girme şansım nedir. o.3 lü puanım 264.252

yardımlrnızı beklyrum:(

ŞAŞIRDIM KALDIM NEREYİ TERCİH EDEM DİYE ÇÜNKİ PIANIM FAZLA GELDİ 252

MERHABA BEN ESIT AGIRLIK MEZUNUYUM SOZEL1 PUANIM 252.801 ESITAGIRLIK1 PUANIM 234.423 BANA NERELER GELIR ACABA YARDIMCI OLURMUSUSNUZ

arkadaslar ea1 puanınız 260-270 arasındaysa size tavsiyem 4yıllık akdeniz ünüversitesindeki yeni acılan bir bölum olan rekreasyon bölümünü tercih edin iş olanıgı fazla yanlız sportif aktivitelere ilgiliyseniz daha iyi olur yetenek sınavı istemiyor

KİMSE BANA YARDIM ETMİYCEKMİ 95.YORUM U OKUYUP LÜTFEN BANA YARDIM EDİN YALVARIYORUM MSN ADRESİ,MİDE VERDİM reis74636@hotmail.com

girersin bence.

yaaaa arkadaşlar hıc umutlanmayın cocuk gelısımı ıcın ben gecen yıl 320 puan aldım yerleşmedım … bu yıl 326 aldım hala da umut yok cunku puanı coook yuksek.herkese ıyı şanslarrrrrrrr

yaa arkadaşlar hıc umutlanmayın …cocuk gelışımı ıcın ben gecen yıl 320 aldım yerleşmedım bu yıl 326 aldım ama yıne umut yok puanı coook yuksek ya…hekse ıyı şanslar…

BEN ANESTEZİ DİYALİZ AMELİYATHANE AMBULANS BAKIM TEKNİKERLİĞİ GİBİ 2 YILLIK BÖLÜM TERCİH ETMEK İSTİYORUM PUANLAR NE KADAR ACABA ALAN DIŞI ÖĞRENCİ ALIYOLARMI ÖĞRENMEK İSTİYORUM BİLEN VARSA LÜTFEN YARDIMCI OLSUN almila_2876@hotmail.com

asiii o bölümler tahminen 265 285 arasında. sivas anestezi 55 puanla alıyo en düşükte o heralde.. alan dışındanda öğrenci alırlar ama sınavsız geçişlerle kontenjan dolmazsa tabi …. başarılar arkadaşım..

benim ea1 281 ea2 270 tavsiye edeceginiz bölümleri bekliyorum.şimdiden teşekkürler…

ben adalet meslek yüksek okuluna gitmek istiyorum.puanlamayı nasıl yapmam gerekiyor

mr ibrahimben sözel 0.3 217 .0.8 258 aldım ea 245 sayısal sa178 aldım2 yılık biygisayar programcılığını seçtim ama sanırım gelmeyecek çok üzgünüm ya biriniz bişi dese bi bilgi verse şimdiden tşk ibrahim senin bu konuda bilgin oldugunu düşündüm

deniz kartal yaatay geçişler örgün öğretimde oluyo eğer össye girmişsen 0.3 çarpılır puanın ünıversitede okuyosan yapabılırsin başarılar

ARKADAŞLAR HEPİNİZE GEÇMİŞ OLSUN …. TERCİHLER BİTİ BU YIL TAM 900 BİN KİŞİ TERCİH YAPTIII… İŞİMİZ ALLAH A KALDIII…

ben 268 puan aldım dört yıllık acık ögretım okul oncesı ogretmenlıgı gelırmı cvb beklıorum tsk…

ya arkadaslar sistemçok karısık liseler mezun vermiyo yaklaşık 500bin kişi alınacak ve bunun 250bini önlisans , önlisansların çocuda meslek liselerinden sınavsız geciş hakkı ile alınacak ama liseler mezun vermedi eğer önlisan isteyen meslek lisesi öğrenci varsa bu sene sayısı az olmalı çünkü hersene yarı kontejanı onlara veriyorlar değilmi? bende anestezi ve radyoloji yazdım say 1 237 ye ama gelmez sanırım😦 zirrat mühendisliği yada orman mühendisliği gelebilir say 2den . ne hallere düştük artık mühendislik istemz duruma geldik ben ön lisan geldin diye dua ediyorum gelmeyecek ve 4 yıl sonra işsiz kalacağım bir bölüm gelecek çok üzgünüm, birilerinin bu çarpık sistemi değiştirmesi gerek artık ya…

meraba benim puanım ea1 03 le çarpılmıs hali 252
at antrönörlüğüne girerken puan 03 le çarpılıyormu

merhabalar ben çalışamadığım için 130 puan aldım fakat 145 den başlıyor 2 yıllık tercihler benim merak ettiğim ek kontenjanlardan yerleşme imkanım varmı bu arada düz lise mezunuyum şimdiden cevaplar için teşekkür ederim

bnm ea1 puanım 281 we ilk terchm akdeniz üni. rekreasyon.bu bölümün taban puanı 268.gelme ihtimali yüksek.ama yeni birşey duydum bu bölüm 0.8 çarpmlı başarı sırasyla değil de 0.3 lü başarı sırasına göre alıyormuş.normalde 0.8 başarı sırası 510binlerde.zaten ösym nin kılawuzunda da 0.8lik sıra werilmiş.eğer 0.3 lük başarı sırasıyla alsaydı yazarlardı diye düşündüm umarım öyle bişey yoktur.Bu konu hakkında bilgisi olan warsa we cwp werebilirse çok sewinirm..

arkadaslar benm söz1 puanım 174 eapuanım171 okul puanımla brlıkte sizce nerelere yerleşebilirim

SENCE BU SENE ÜNİV BOŞ KALMA İMKANI VARMI MUSTAFA KARDEŞ. EK KONTENJANLARDA BOŞLUK OLSA BİLE KENDİ PUANININ ÜSTÜNÜ TERCİH EDEMEZSİN VE BU SENE TAM 900 BİN KİŞİ TERCİH YAPPTI(NEDEN AÇIKÖĞRETİMİ DENEMİYORSUN)…

2 YILLIK ÇOCUK GELİŞİMİ WARMI EĞER WARSA KAÇ PUAN ALMAM GEREKİYO??? BENİM KÜÇÜK Bİ YERDE OLSA ÜNİWERSİTEYİ KAZANMAM LAZIM LÜTFEN BANA YARDM EDİN SENEYE GİRİCEM SINAFA 2009DA YANİ YARDMLARINIZI BEKLİYORM ÖSSYİ KAZANMAML LAZIMM

YHA MUTLAKA Bİ CWP WERİN BANA…….. Bİ MESLEK SAHİBİ OLMK İÇİN AZ PUANLA NE YAPABİLİRM
TABİKİ YÜKSEK PUAN ALMK İÇİN ÇALIŞICAM AMA HERŞEYE HAZIRLIKLI OLMAK LAZIMM
CWPLARINIZI BEKLİYORM
Allah herkesn yardmcısı olsn ii şanslarr….

merhabalar.bu siteyi öylesine bakarken ilgimi çekti.ben öss ham puanım 179,773 güzel sanatlar lisesi mezunuyum.benim de bi iş imkanım olabilir mi diş protez gibi?babamda o meslekten zaten.lütfen yardımcı olursanuz sevinirim.

ARKADAŞLAR BAKIN 2YILLIK TERCİH EDERKEN 0.3 PUANI GÖZ ÖNÜNDE TUTUN EĞER TERCİH YAPACAKSANIZ VEYA YAPTIYSANIZ (2 yıllık)SINAVSIZ GEÇİŞ YPANLAR YANİ MESLEK DEN MEZUN OLACAKLAR ÖNCELİK HAKKI VAR MESLEKİ LİSELERDEN MUZUN OLAN ARKADAŞLAR IN TERCİHİ YAPILDIKTAN SONRA BOŞ KALAN KONTENJANLARA ÖSS PUANIYLA SEÇİM YAPAN BENZERİ VE DÜZ LİSE MEZUNLARI KONTENJANI DOLDURACAK BUSENE MİLLETİN GÖZÜNDE ÖYLE BİRBİLGİ YANSITILDIKİ BU SENE ÖSS GİRİM KAZANAN KAZAN DI BİR DAHA KAZANAMAZLAR FİKRİ OLUŞTU BUN DAN DOLAYI PUANI BÜYÜK KÜÇÜK OLAN HERKEZ 2 YILLIK YAZIYOR ONUN İÇİN BU SENE BİRAZ ZOR ÖN LİSANS ÇÜNKÜ BİR TV DE BAKTIM BEN 300 PUAN ALDIM(2 BÖLÜM SÖZ) ŞU BÖLÜM GELMEZMİ İDİYE SORUYOR SUNUCU ZOR DİYOR OZAMAN 2 YILLIK YAZAYIMMI DİYOR SUNUCU ŞAŞIRIYOR SEN BU PUANI ALDIYSAN SENEYE DAAİİ ALIRSIN DİYOR YANİ ŞUNU DİYORUM PUANI YÜKSEL GELEN KİŞLER BİLE 2 YILLIK YAZIYOR 0.3 PUANIYLA 250 NİN ALTIDA KALAN KİŞİLERİN ZOR GİBİ 2 YILLIKLARA GİRME ŞANSI…..

merhaba benim sınav sonucum 237 4yıllık kamu yönetimi veya maliyeye girebilirmiyim lütfen cevap

MALİATYA KARDEŞİM O ZAMAN 250 NİN ALTINDA ALANIN OKUMA ŞANSI YOKMU?ŞİMDİ BU DEDİĞİNE NE DİYELİM. SEN BÖYLE DİYORSAN 145 ALAN ADAMIN TERCİH YAPMAYA HAKKI KALMIYO O ZAMAN PEKİ BU ADALETMİ YOKSA(OKUMAK HAKKIMIZ YOKMU)SENEYE GİRİN DEMESİ KOLAY(GİRENE SORUN!)…

söz 1 den 243 puan aldım tıbbı dokumatasyonluk ve sekreterlik bolumunu istıyorum ve tercih ettım ama girebılırmıyım? bi cevap beklıyorum sğl…

sözelll birazz zor gibi AMA yinede umut kaybetme belki gelebilrrr:D

ece 243le tıbbi dökümantasyona yerleşmen cok zor

arkadaşlar benim ea 2 puanım 280 iktisat kamu yönetimi maliye
herhangi biri olur mu?şimdiden teşekürrler.vanmomen1990@hotmail.com yorumlarınızı bekliyorum

ben 251 puanla okul öncesi ögrt yerleşebilir miyim

arkadaslar benim ea 2 puanım 285 işletme iktisat yazdım say 1 0,3lük puanım 225 trabzon 230 dan laboratuvar bölümü kapatmıs.orayı yazdım.bunun yanında tıbbi laboratuvar radyoloji falan yazdım.işletme iktisatı da doguya kaydım biraz tercih etmeyebilirler orayı die orasıyla arasında 2 puan var.sizce bunların gelme ihtimali varmıdır?cvp verirseniz cok memnun olurum.simdiden tskler

ya arkadaşlar hakkımızda hayırlısı neyse o olsun yarın açıklanıyo yerleştirmeler bakalım neler olacak görücez n olursa olsun hayırlısı olsun allah yar ve yardımız olsun

eşit1 332 sıralamam 51 bin acaba okul oncesi olurmu

ela bende seninn gibi 285 ea1 puanıyla rekreasyon yazdım akdenz üni. ama ne yazıkkı 0.3 ile carpılıomus ea öğrencisi için…spor cıkıslılar için 0.8 ile carpılıomus
kahretsinki simdi baktım sonucları hiç bier gelmemis.ayrıca rekreasyon takip eden arkadaslar eklesn ege.mirza@hotmail.com

işte bir maratonun daha sonuna geldik arkadaşlar. bende sizin gibi tercih yaptım ve 23. tercihime alındım. gıda bölümüne girdim. ACABA SİZDE BİR YERE GİRDİNİZMİ HANGİ BÖLÜMLERE YERLEŞTİNİZ.(SAK ÜNİV GIDA BÖLÜMÜ BEN)SOHBET EDELİM BURDA…

ben eşit agırlık birden 222 aldım iki yıllık yazdım muhasebe dış ticaret turizm ama gelmedi bi yer ikinci tercihte mutlaka bişeyler gelsin istiyorum ne yazmam gerek bilgilendirirseniz sevinirim

ben eşit ağıurlıkta okuyorum bu sene son senem ve sınava giricem ist ünversitesini istiyorum iktisat istiorum kaç puan cvb yazarsab-nız sewinirim

kazanamayan arkadaşlar üzülmesin ben de kazanamadım hemde ea 2den 292 almama rağmen.olsun açık öğ retim okumaya karar verdim. çeko okuyacam. üniversitede okusam nolcakki adamlar geliyo dersi anlatıyo ve bişey soramadan gidiyor. en iyisi açık öğ retim okumak

Arkadaşlar slm.Ben EA-2 283 puanla yerleşemedim.Acaba ek kontenjanlar açıklandığında girme ihtimalim olabilir mi?Yardımcı olursanız sevinirim.

ya arkadşlar napalım olmadı işte. yapacak bi şey yok.bide kontenjanlar boş kalmış diyolar ne iş anlamadım. ta dersler başlayacak yurtlar kapılacak ondan sonra git kayıt ol. bence ek yerleştirme daha zor…

ya ben össde 310 aldım ama bende yerleşemedim 2 yıllık bile gelmedi

2008 öss de 285 puan aldım sözelciyim ilk tercihime yazmadım tııbi dökümantasyon ve sekreterligi ek kontenjana yazmak istiyorum gelme imkanı varmı birde iş bulma imkanı varmı şimdide teşşekürler

buse sen sözelcimiydin eşit ağırlıkçımı nasıl olmadı 2 yıllık yüksek yerleri yazmışındır. neyse üzülme ya belki ek kontenjanlara girersin.kib

mrb ben ek tercihlerde yerleşmek istiyorum ea2 den 262 aldım 2 yıllıklardan hangileri gelir acaba lütfen yardımcı olun sevgiler

slm arkadaşlar düz lise çıkışlıyım 2 yıllık adalet yazdım ama gelmedi ek yerleştirmede gelme ihtimali nedir sizce 0.3 puanım 280 şimdiden tşk

birinci yerleştirmede hiçbiyer gelmedi.eşit agırlık ikinci bölüm puanım 280.acaba ek kontenjanda puanlar mı düşüyor,yoksa okultaban puanları mı düşüyor.neye göre yapıcaz?neolur yardımcı olun……

slm arkadaşlar ben cocuk gelişimi mezunuyum
315 puan aldm ama acık ögretim bile olmadı ek tercihlerde ne yapmam gerekiyo yardım ederseniz sevinirim😦

ben sözel 2 den 311 söz1 den 307 aldım.ea çıkışlıyım.yerleşemedim.hep edebiyat yazmıştım.ek tercihlerde aöfden kamu yönetimi tercih etmeyi düşünüyorum.dgs ile başka bir üniversiteye kamu yönetimine geçiş olur mu cevaplarsanız sevinirm.şimdiden teşekkürler

oooof offf ümitlenmeinnn ek yerleştirmede umut %1 bile deil

ARKADAŞLAR ÜZÜLEREK SÖYLEMEK İSTERİMKİ EK YERLEŞTİRMELERDE ŞANSINIZ ÇOK DÜŞÜK. GEÇEN SENE BEKLYİP YERLEŞEMEYEN ÇOK KİŞİYİ BİLİYORUM… AMA BİR UMUTTUR DİYORSANIZ SİZ BİLİRSİNİZ…

ya oss kazanamadım 2 tercih ne zamn bilen varsa lutfen cevap yazsın şimdiden teşekkurler

ÖSS DEN EK PUANLIMLA BİRLİKTE 270 ALDIM BEN SAHSEN COCUK GELİŞİMİ OKUDUM AMA BÖLÜM DEĞİŞTİRİP OPTİSYENLİK OKUMAK İSTİYORUM BUNU NASIL YAPABİLİRİM VE OPTİSYENLİK PUANLARI HAKKINDA BİLGİ VERİRİSENİZ COK SEVİNİRİM… ŞİMDİDEN TESEKKÜRLERR

bekle beni ısparta ordayımmmm (mekatronik öğrt)

cemre 2. tercihler ekimin ilk haftasıydı galiba

slm akadslar hem acik ogretim hemde normal uniwersiye ayni anda kayit olabiliyormuyuz bilgisi olan warmi? yardimci olanlara tesekkurler

YA ARKADAŞLAR SAKARYA PAMUKOVAYI KAZANAN VARMI KONUŞUP İLETİŞİM KURALIM. BU ARADA KAZANAN TÜM ÖĞRENCİLERİMİZE YENİ EĞİTİM ÖĞRETİM YILINDA BAŞARILAR DİLERİM…

bn oss sozel 202 puan aldım ek kontenjandan nasıl bılum tercıh edebılırım

LÜTFEN ACİL YARDIM!!!!
arkadaşlar aÇıköğretim iki yıllığa yerleştim. fakat sınırsız kontenjanla. kayıt yaptırsam da yaptırmasamda sene sınavda puan kırılıyomu

selam kızlar bbeyazlar_0109@hotmail.com gelin görüşelim ben konyalıyım hadi eyvallah kib fazla kafayı takmayın

ya bilgisayar yanlış girmiş beyazlar_0109@hot olacaktı bilgisayar doğru ol dürüst ol bilgisayar çıktı mertlik bozuldu

futbol takımda oynuyorum bayan bu ünıverteyı ıstıyorum nasıl grebılırım

kazanan arkadaşları tebrik ediyorum kazanamayanlarda üzülmesin üniversite okumak herşey demek deil… bu arada karamanı kazanan varmı???

deryacim acık ögretime kayıt yapsanda yapmasanda puanın düsmüyor yani bir etkisi yok. sınava tekrar girsende🙂

selam arkadaşlar bende sizin gibi öss ile kafayı yemekteyim açıkta kalmaktan çok korkuyordum ve korktuğum başıma geldi ben 177 puan aldım 3 girişim ve artık bir yerlere yerleşmek istiyorum yokmu bana göre bir yer allah rızası için açıklayın ne olur

çok sıkılıyorum artık yardım istiyommm 177 puan aldım ve özel üniversitelerde ahngisinin taban puanı daha düşük acaba

BENİM BİR ARKADAŞIM 2 SENELİK YANKESİCİLİK OKUDU VE ŞUAN DA 3000 YTL MAAŞLA ÇALIŞIYOR.AYRICA YAPTIĞI İŞE GÖRE PRİM ALIYOR.HEMDE SÖZ 1 LE ÖĞRENCİ ALINIYOR.BİR SEVİNDİRİCİ HABER DAHA KONTENJAN SINIRSIZ VE BURSLU GİREBİLME İMKANI YARICADA YURT İMKANIDA BULUNUYOR.

BAK ARKADAŞIM EŞİT AĞIRLIK BOŞ .HAYAT HOŞ GERİSİ HEP HOŞ VE BOŞ.SEN BU PUANLA ÖSS Yİ ÜNİVERSİTEYİ UNUT HAVADA BULUT.

benim say1 puanım 222 gıda teknıkerlıgı olurmu?

ben eşit ağırlıkçıyım. sözel 1 tercihi yapabilirmiyim?

0,3 lü söz 1 puanım 273 ek yerleştirmede yerel yönetimlere girme şansıM nedir?

gamze mobilya ve dekarasyon bölümünde boşluk çok sen orayı yazarsan mutlaka gidersin bence oraya gir 1 sene daha bekleme…

merhabalar.ben eşit ağırlıkçıyım ea1’den 280 ea2’den 273 sözel-1’den 300 aldım.türkiyede bu puanlarla 4 yıllık pek şansım yok.Kıbrısı düşünüyorum.bir bilgisi olan var mı?

Melahat bir bayan olarak kıbrıs uzak değilmi sana hem paranınsağlam olması gerekir yinede sen bilirsin…

say 1den 236 aldım 2 yıllık tercihler yaptım ama yerleşemedim ne yapmalıyım lütfen yardımcı olun çok perişanım.. bu yıl hayal kırıklığına uğradım puanımda..son şansımdı…

ben söz1 den 186,ea1-167,söz2-168 ham puan aldım okul puanımda65 iki yıllıklardan bi yere yerleşirmiyim hemen cvp bekliom

evet ya kıbrıs çok pahalıymış

slm ben öss de bu sene 245 puan aldı alanım EA at anterenörlüğünü istiyorum acaba gidebilirmiyim

at antrenörlüğü yazamak isteyenlerin dikkatine!!!!memo yaa bi ihtimal yerleşirsin ama tercih etmeden önce iyi düşün orda ole dedkleri gbi çok para verilmiyomş.hem haftada 7 gün ders varmş ve ahırda olcaksın.artk temizlikmi bakım mı belli diil.bide ilkokul mezunlarına kurs karşılığında antrenörlük belgesi veriliomuş ne gerek var o zaman üni.okumasının.yazmadan önce bayaa düşünmek lazm.bende at antrenörlüğü istiyodum ama bunları duuyunca vazgeçtm.

ben sayısal 1den 03 lü 237 puan aldım 2, yerleştirmede ne tavsiye eedersiniz

benim 0.3le çarpılmış say1 puanım 251 acaba tıbbi labaratuar,radyoloji,anestezi,hidroterapi,protez ve ortez gibi şelerin gelme ihtimali varmı şehir üniversite önemli değil gelebilrmi…

mrblar ham söz1_172.588 e.a 1_158.863 a.ob.p söz 1(0,3)193.901 (0,8)229,422 e.a (0,3)179,289 ek yerleşirmeye başvru yapcam bu puanla nereye yerleşirim söz 1 ile veya e.a.mail atarsanıs sevinirim şimdiden teşekkrler..

burju bu puanla hiç bir yere yerleşemezsin. kusura bakma o puanlara bölüm yok zaten.açıköğretim oku boşver…

slm arkadaşlar ilk tercıhlerde yerleşemedım 2. bekliyorum E.2 272 EA1.290 4 yıllık bir yere yerleşebilirmiyim şimdiden teeşekkürler

ya arkadaşlar bişi sorcam dielim boş kontenjanı 1vea 2 olan bi bölümü terch edermisinz.hani 8 taneymş ya terchler.onada yer vermelimiyz????

tabiki yerleşirsin ya puanın fena diil ama kesin istanbul olmaz anadoluyu tercih et nebilim kastamonu falan!

ya ben ea 1 den 199 aldım.sizce 2 yıllık işletme olurmu?herhangi biyerde?cvp yazarsanız sevinirim.hee bide herhangi bi yer dedim ama rize hariç!!!

hangi bölümlerde açık oldunu bilen warmı???

melisçim 199 puana işletme çok zor bence 2 yıllık teknik programları yazsan hem puan hem iş açısından daha iyi olur…

arkadaşlar hiçbirimiz bire gidemeyiz bu gidişle arkadaşlar ben bu konularda rehber öğretmeniyim
ii puanlar değil coğunuzun bir daha deneyin imkanı olan dershanelere gitsin imkanı olmayanlar sistemli bir biçimde çalışssın
gelin hep beraber calısalım bende sizlere yardım etmeye hazırım msn adresimi ekleyin detaylı bilgileri veririm size gerrard_dark_gs@hotmail.com hHER ŞEY EĞİTİM VE GELİŞMEK İÇİN SAYGILAR!

acıkogretim iktısat geldi ben o bolumu okumak istemıyorum ek kontenjanda baska bir bolum yazabiliyorumuyum

bişey merak ettim meslek lisesi öğrencisiyim össde en yüksek puan 300 mü yoksa 500 mü kafam çok karışık..

ya ben ferdiye sorcam ben dış ticaret kazandım eskişehir açıköğretim deeee kaç yıllık bilmiyorum.

ferdi olmazsa başkasıda cevap verebilir thankss

320 puana hangi liseye gidebilirim lütfen yardım edin

ya benim tercihlerimi rehberlik hocası yanlış yptı 204le neresi geliyo ea gerçi yazcağım bölümler belli ama olsun aklında bi fikişr olan warmııııı??????????

slm ben meslek lısesı cocuk gelısımı mezunuyum busene ossden soz 285 aldım eklenmıs halıyle ekyerlestırmede adalet meslek yuksek okulu bolumunu yazabılırmıyım cok mrk edıyrm ltfn cvp verın puan fln kırılırmı benım puanım yeterlı olurmu sızce sımdıden cokkkk tsk ederım a.e.o

yaw ben ea1 den 254 puan aldim 2 yillik nereler gelir mesela muhasebe gelirmi hataydan bi okuldan

benim sayısal_2puanım248 optisyenlik gelebilirmi ögrenmek istiyorum

mrb arkadaşlar ben say 1den 0.3 le çarpılmış olarak 254 puan aldım iki yıllık nereye yerleşebilirim

slm ben ea öğrencisiyim ama söz1den tercih yapacam puanlarımda;söz1 197 ea1 181 söz2 193 03 ile çarpılmış bu punalarla ek yerleştirmede bi yere yerleşirmiyim yerleşirsemde hangi yerler gelir yardımcı olun lütfen sk_2665@hotmail.com bilgilendirirseniz sevinirim

slm arkadaşlar ben sayısal 1den 260 puan aldım iklimlendirme ve sogutma bölümüne girebilirmiyim yardımcı olursanız sevinirim hepinize bol şans diliyorum

nerede we hangi bölümler boş kalmış şmdiden sormayın, ek kontenjan kılawuzu yayınlandığında alıp da iyice bir bakın, inceleyin.tercih yapacaklar çok dikkatli olun zaten kont. sayısı az, boş yerler yazmamaya özen gösterin.bir de şuna dikkat gerçi bilenler biliyordur, puanınızn üstünde yerler yazamıyorsunuz, ya puanınızla eşit biryer ya da daha düşük yerleri yazabilirsiniz.ayrıca açıköğretime yerleşenlere 2. tercih hakkı war bunu da belirtmek istedim.umarım yardmcı olabilmişimdir, sorularınız olursa yine burdan cwplamaya çalışırım..
HERŞEY İSTEDİĞİNİZ GİBİ OLSUN..

arkadaşlar mrb ben ankaradn katılıorum ege üniversitesi attaürk saglık hizmetleri meslek yüksek okulu nasıl acaba ben çocuk gelişimciim oraya baglı sizce ek kontenjan olarak ilk tercihim ege mi olsun gazi mi konya selçık mu nediyosnuz?…………………………………………

EGE ÜNİVERSİTESİ Mİ ANKARA HAZİ Mİ KONYA SELÇUK MU İYİ?………………………………………….

tercih kılavuzlarını ne zaman alabilecez onu da söylerseniz sevinirim teşekkür ederim =)……..

ben ea1 den 217 puan aLdım muhasebe yasa i$Letme istiyorum ama oLcak gibi deiL.. neLeri terrcih edebiLirm başka. ayrıca say1 dn 189 aLdım tekstiL yazsam geLirmi?

ya biri bana cevap verebilir mi ne zaman tercih formlarını alabilecez???????????????

arkadaşlar bişey sormak istiyorum ben düz lise çıkışlıyım sözel1 0.3 puanım 216 0.8li puanım 255 acaba bi yerlere yerleşebilirmiyim lütfen yardımcı olun

terch kılawuzları genelde ekim başında dağıtılmaya başlanıyo.zten osym nin resmi sitesini hemen hergün düzenli ziyaret edersenz birşey kaçırmazsınız..

polen nickli arkadaşm 2 yıllık üniversiteleri terch ediceksen 0.3 lü puanlarını göz önünde bulundurmalısın.0.8 puanınla da biyere yerleşme şansın zaten yok..
0,3lü söz puanınla girebiliceğin yerlerde yok denecek kadar az mesela 215 puana bingöl üniv. halıcılık bölümü war, erzincan we atatürk üniv.de yine aynı bölüm 212 213 puan..
0.3 lü ea1 we say1 puanlarını da yazarsan ilgilenmeye çalışırm..

KaRdElEn ege üni atatürk smyo güzel bi okul ama boş kontenjan kaldığını sanmıyorm..büyük şehirlerdeki üniv.lerde boş kontenjan bulabilmek we yerleşmek çok zor zaten..yetkililer bu sene ek kontenjanların azaldığını söylüyor..yine de küçük şehirler we ilçeleri araştırmanı tawsiye ederim..

bu soyledığınız bolumlerı ılk defa duyuyorum cok cazip gelıoo 2,5 30 bin maaas cok ıyı tc standartlarındaa yanlıs bu bolumlerr EA SAY SOS han puan turunden alıo

0,3lü söz1 puanıyla..

slm arkadaslar öss sozel 1 246 sozel 2 245 herhangi bir bolume gitme sansım nedır 03 carpılmıs puanım ıse 205 sımdıden bılgılerınz için tsk ler

can arkadaşm, üzgünüm ama söz puanınla bir bölüme girebilme şansın yok çünkü en düşük puan 0.3lü 210 ciwarı.0.8li puanında aynı şekilde çok düşük..
seneye tekrar denemeni tawsiye ederim..

ARKADAŞLAR ÖSYM Yİ ARADIM BU SABAH VE EK TERCİH KLAVUZLARINI SORDUM KLAVUZLARDA 8-13 EKİM ARASI DAĞITILACAKMIŞ HABERİNİZ OLSUN!!!

arkadaşlar dikkat edin doğru tercih yapın… sonra yok bura uzak yok şura soğuk yok ora iyi değildir diyip gitmemezlik yapmayın… haa puanınız kötü isebence hiç tercih yapmayın ama yinede siz bilirsinizzz…

ben meslek lisesi çocuk gelişimi menzunuyum 319 puan aldım ama yerleşemedim ek yerleştirmelerden yerleşebilirmiyim

ya meraba ben daha lise 2 eşit ağırlık bölümündeim ama ne olcamı bilmorum ya at işletmeciliği çok hoşuma gitti ama kararsızım ewt belki önümde daha çok war ama bn şimdiden hedefimi belirlemek istiorum yaa sizce at işletmeciliği nsl bi meslek o bölümüm bitirenlerin yazılarını okudum gayet memnunlar hem iki yıllık bana çok cazip gibi geldi sizce?

hee bi de ya bu öss yi kazanmak çokmu zor…herkesin puanı çok düşükk bn oks de 310 puan almıştım acaba öss dede aynı puanı alabilirmiim?

slm arkadaşlar şimdiden herkesin gönlüne göre olsun diyorum

sizce optisyenlikte boş kontenjan var mıdır ben optisyenlik istiyorum

say1 puanım 0.3 lü 246,139
0.8 li 290,423

hangisiyle alınıyo bilmiyorum sayısal bölüm düz lise çıkışlıyım. İlk tercihleri yapmadım seneye denemeyi düşünüyodum ama optisyenlik istediğim için açık olma ihtimali olduğundan merak ettim bu puanla optisyenliğe girmem çok mu zor:/

LÜTFEN CEVAP VERİN😦

slm bir soru soracaktım ben 1 tercihi kaçırdım tercih yapamadım acaba 2 inci tercih yapabilirmiyim.

slm bir soru soracaktım ben 1.tercihi kaçırdım yani tercih yapamadım acaba 2.inci tercih yapabilirmiyim.

ya iklimlendırme ve sogutma bölümüne gıtmek ıçın kaç puan lazım yardımcı olurmusunuz

merhabalar
ben imam hatip lisesi mezunuyum.sözel 1 ek puanlı puanım 262.eşitağırlık1 186 puan
ek kontenjandan eşitağırlık 1 puanım ile nereleri yazabilirim okumak istiyorum cevabınızı bekliyorum çünkü başvurular başladı

SOZEL1:225-262
SOZEL2:199-236
EA 1:205-241

YERLESEBILECEGIM YERLER VAR AMA EGER YARDIMCI OLACAK BIR KONUNUZ VARSA YA DA BENIM GOZUMDEN KACIRDIGIM BIR KAC SEY OLABILIR YONLENDIRIRSENIZ SEVINIRIM HERKESTEN YARDIM BEKLIYORUM MAİLLEŞMEK İÇİN erman0372@hotmail.com ADRESINDEN BANA ULAŞABILIRSINIZ.

ARKADAŞLAR SİZE TAVSİYEM SAKIN AMA SAKIN 2 YILLILARI TERCİH YAPMAYIN İNANKİ ÇOK ZARAR EDERSİNİZ ADAM GİBİ 9 AY DAHA ÇALIŞIN İYİ BİR PUAN ALIN 4 YIKKIĞA GİDİN. MESALA DİYELİMKİ 2 YILLIĞA GİTNİZ NE OLACAK SANKİ MESLEK SAHİBİMİ OLACAKSINIZ HİÇ BİŞEDE OLMAZ BOŞTA KALRISINIZ YİNEDE BAKIN ADAM AKILI ÇALIŞIN İYİ PUAN ALIN GÜSEL BÖLÜMLERE GİDİN HAYATINIZLA OYNAMAYIN 2 YILLLIK SAKIN TERCİH ETMEYİN

arkadaşlar inanmayın böle söylentilere at antranörlüğün at işletmeciliğini bitirdinmi işiniz hazır olacak 5 -6 milyar maış yalan ben geldim pişman oldum sizde gelip pişman olmayın

slm acaba 3.bi ek kontenjan olacak mı bana acil bi cvp verin lütfen

ya bırakın bu lafları 2 yıllık at antrönörlüğü işletmeciligi optisyen vs..eskiden di o. bilinmiodu o zamanlarda bu meslekler. şimdi acıkta kalan bunları yazıo..cok arkadasım var dısarıda kalan. yazıp giden 1 2 arkadasm daha var köpek gibi pişman oldular..iyi bir gelecek için bi kez daha düşünün sonra bi daha düşünün…

slm a At antrenörlüğü okumak için illa MYO mezunu mu olmak gerekiyor bn düzlise çıkışlıyım yardımcı olursanız memnun olurum mail inizi bekliyorum ….
mantus_307@hotmail.com

yha ben kız meslek lisesi çocuk gelişimi ve eğitimi bölümünde okuyorum hacettepe üniversitesini istiyorum ama diyolarki eşit ağırlık-2 ile alınıyor diyorlar fakat ben ev ekonomisi yüksekokulu çocuk gelişimi ve eğitimi bölümünü istiyorum puan kaybı oluyormuş bu konuda bilgi verirmisiniz

sağlıkçı olmak istiyorum galiba çocuk gelişimi uzmanlığı hacettepe üniversitesinden olunuyor diyorlar ne yapmam gerek

ben mezun olalı 4 yıl oluyo bu yıl tekrar gırcem ve meslek lısesı mezunuyum kendi bolumum dşında bı yer secmek ıstıorum cok puan dusermı ?

ben sayısal çıkışlıyım Ea1 puanıyla nerelere yerleştirilebilirim

mrb ben sözel mezunuyum sayısal acil yardım bölümünü okumak istiyorum puanlarım ne olmalı çokmu yüksek almalıyım bide bu bölüm olmazsa aöf laborant ve veteriner sağlık bölümünü düşünüyorum nasıl bir bölüm geleceği varmı bilgi verirseniz sevinirim şimdiden teşşekkürler

iyi günler ben ea öğrencisiyim sözelden adalet bölümünü tercih etmeyi düşünüyorum ama puanımın 0,3le mi yoksa 0,8 le mi çarpılacağını bilmiyorum şimdiden tşk.

260 puan aldım bölümüm sözel diş-protez, okuya bilirmiyim hangi ünv tavsiye edersiniz

ben sayısal ögrencısıyım say 1 den tercih yapcam okul puanımla beraber b210 aldım say 1 den iki yıllık hangi fakulteler geşlebilir atişletmeciligi dısında saglık alanı na girmek istıyorum lütfen cevap

ben 280 aldım ea öğrencisiyim lütfen yardımcı olun bu puanla hangi bölüme giderim

ben 2009 össde ea2 den 259 aldım nereye yerleşebilirim lütfen yrdımcı olun bana tşk.

mrb arkadaşlar ben ea1 den 319 puan aldım okul öncesi öğretmenlik tutarmı en düşük taban puan 2008 de 326 biri bana yardım etsinnnn

ben dil bolumu mezunuyum puanım 310 sıralamam 64900 turıst rehberlıgı ıstıorm olrmu acabaa yada ii unıwersitelerden hangileri olablr turıst rehberlıgı olmasa bile 2.diilerden ii hangi unıwersıtelere gidebilrm tesekkrler

ben dil bolumu mezunuyum puanım 310 sıralamam 6900 turıst rehberlıgı ıstıorm olrmu acabaa yada ii unıwersitelerden hangileri olablr turıst rehberlıgı olmasa bile 2.diilerden ii hangi unıwersıtelere gidebilrm sıralamam 6900 yanlıs yazmasım=)tesekkrler

Reply

Bu sene ilk defa öss ye girdim kaydırma yaptıgımı düşünüyorumm puanım çok düşük söz-1 233 söz 2 245 bu puanla 2 yıllık meslek yüksekokuluna girebilirmyim lütfen cevap yazınn :S:S:S:S:S

bu puanlar eklidir okul puanı içinde

bn düz lıse ögrencısıyım say1 puanım 282 ebelık istıorm ama zor 2yıllık bu puanla nelerı tercıh edebılırım

merhaba meslek lisesi mezunuyum say1 :314 başarı sırası:14621
elektronik öğretmenliği gelir mi? lütfen bilen varsa cevap yazsın

arkadaslar ALLAHINI seven yardım etsin ya…. bn sozel-2 den 226 PUAN aldım… bir meslek bulamadım… az kaldı beni evde ya kesecekler yada öldürecekler… ltfen BANA YARDIM EDiN SÖZELDEN 2 YILLIK TA OLSA BANA BİR BOLUM SOYLEYIN… COK DUA EDERIM LÜTFENN… 4 YILLIK OLMAZ DA BENIM BU PUANIMLA..2 YILLIK BARİ OLURMU YARDIM EDIN. AYRICA BEN BEDEN EGITIMI-RADYO,SİNEMA,TV İSTİYODUM GİDEMEZMIYIM BUNLARA ? SONUNDA %100 İŞ BULABILECEGIM BİR MESLEK LAZIM BANA … NE OLUR YARDIMMM EDİNN… MSN İmi ekleyın yada siz bırakın ben ekleyım ltfen

slm herkese ben sözel 1’den 168 puan aldım bana konservatuvar tiyatro bölümü gelirimi ben bu mesleği düşünüyorum ya mersin ya da izmir gelisin istiyorum inşillah gelir herkes istediği meslekleri seçerlere sözel 1’de güzel meslekler yok zaten inşillah bana tiyatro bölümü gelir

sözle öğrencisi olna arkadaşım sözel 1 den 194 puan aldı sözel 2 den176 aldı acaba bu puanla 2 yıllık bir yer tutura bilirmi lütfen yardımcı olursanız size minnettar kalırım

ben 0.3 çarpılmış hali 177 geldi 2 yıllık bi bölümm yaz ma yetkim varmı açık öğretim hariç duyan arkdaşlar yardımcı olursa sevinirim

arkadaşlarım hepinize merhaba inş. hepinizin dilekleri gönlünüzce olsn …ben eacıym .y_öss sos 2 puanım
246 sıralamam 336928.hangi eğitim progrmlarına giderim hangi meslekler olr 4 yıllık gelir mi lütfen yardımcı olrsnz sevinirim…
Adana;dan sevgiler ..,

slm ben öss sözel 1 den 185 puan aldım hangi yerlere tecih verebilirinm yardımcı olurmusunuz

okul puanımda 75 werio napmalıyım yadım edin

acıkögretim bitirdim bu yıl hiç calısmadan öss girdim say 1 -147 puan almısım hangı bölümleri okuyabılırım acaba yardımcı olursanız sevınırım cevap beklıyorum

ben eşit ağırlıkçıyım fakat toplamda 185 sözel de ise 249 almışım ne yapabilirim bu puanla bana yardımcı olur musunuz?

slm 230 toplam puanım var ve aöf den işletme istiyorum 4 yıllık okuma imkanım varmı ?

sözel ögrencisiyim sayısal-1 =184 optısyenlik olurmu

ea 2den 258 aldım,4yıllık bir yer olur mu ya da 2.öğretim 4yıllık bir yer olur mu?

arkadaslar sırealamaları nasıl yapalım…. en cok ısdedıgımıız bolumu mü en basa yazalım..yadaa en cok puan olanımı en az puan olanımı.. yardimci olrsanız sevınırım xP

arkadaşlar ben de sözel öğrencisiyim 8 aobp carpımı 234 aldım 2 senelkiğe eke yerleşe bilirmiyim acaba yardımc olursanız ALLAH razı olsun derim :d

Ya ben ea mezunuyum ama tıbbı dök.ve sekreterlık istıyom söz puanım 245.. sizce gıdebılırmıyım😦 acil cevap lütfeNNNN

ben össden 168 puan aldım ama tercide yanlışlıkla özel üniverste seçdim tekrara terhi yapma hakkına sahipmiyim busene okuya bilirmiyim okursam hangi meslekde okuya bilrim cv gönderirseniz sevinim

ben düz lise öğrencisiyim anestezi bölümü için öss de kaç puan almam gerek

ygs sınavında 202 puan aldım sızce 2yıllık bı yere yerlese bılırmıyoım

ygs den 139,145 puan aldım açık öğretime yerleştirilir miyim ? okul puanım 2.70 cevap verirseniz çok sevinirim .:(ilk tercihim olacak

143 puan aldım gidebileciğim bir üniversıte var mı 2 yıllık cevap yazarsanız sevinirim tsk

puanım 205 bu puanla iki yıllık güzel meslekler gelirmi

Leave a Reply

Blog Stats

  • 1,265,546 hits
