2008 Öss Sınav Sonuçları, Öss Tercihleri, 2008 Öss ek yerleştirme, Öğrenci Seçme Sınavı

Okul öncesi öğretmenliği 2007 Taban puanları

Posted on: July 22, 2008

Üniversite Adı

Programın Adı

Puan Türü

Kont.

En Küçük Puan

Okul Birinci En Küçük Puan

A. İZZET BAYSAL
ÜNİVERSİTESİ

Okul Öncesi
Öğretmenliği

EA-1

41

337.744

336.404

ADNAN MENDERES
ÜNİVERSİTESİ

Okul Öncesi
Öğretmenliği

EA-1

36

337.020

330.495

AFYON KOCATEPE
ÜNİVERSİTESİ

Okul Öncesi
Öğretmenliği

EA-1

41

336.041

328.654

AKDENİZ
ÜNİVERSİTESİ

Okul Öncesi
Öğretmenliği

EA-1

41

341.527

335.957

ANADOLU
ÜNİVERSİTESİ

Okul Öncesi
Öğretmenliği

EA-1

41

344.778

339.681

ANKARA
ÜNİVERSİTESİ

Okul Öncesi
Öğretmenliği

EA-1

52

351.971

347.853

ATATÜRK
ÜNİVERSİTESİ

Okul Öncesi
Öğretmenliği

EA-1

52

335.490

333.871

BALIKESİR
ÜNİVERSİTESİ

Okul Öncesi
Öğretmenliği

EA-1

31

338.446

330.876

BOĞAZİÇİ
ÜNİVERSİTESİ

Okul Öncesi
Öğretmenliği

EA-1

31

368.828

364.429

CUMHURİYET
ÜNİVERSİTESİ

Okul Öncesi
Öğretmenliği

EA-1

41

336.084

334.625

Ç.KALE 18 MART
ÜNİVERSİTESİ

Okul Öncesi
Öğretmenliği

EA-1

41

337.893

331.707

ÇUKUROVA
ÜNİVERSİTESİ

Okul Öncesi
Öğretmenliği

EA-1

31

347.675

341.514

DOKUZ EYLÜL
ÜNİVERSİTESİ

Okul Öncesi
Öğretmenliği

EA-1

62

346.313

343.616

DUMLUPINAR
ÜNİVERSİTESİ

Okul Öncesi
Öğretmenliği

EA-1

31

336.228

329.093

EGE ÜNİVERSİTESİ

Okul Öncesi
Öğretmenliği

EA-1

41

349.572

349.500

GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Okul Öncesi
Öğretmenliği

EA-1

123

343.037

340.257

HACETTEPE
ÜNİVERSİTESİ

Okul Öncesi
Öğretmenliği

EA-1

52

357.682

351.718

İNÖNÜ
ÜNİVERSİTESİ

Okul Öncesi
Öğretmenliği

EA-1

41

340.232

332.346

KAFKAS
ÜNİVERSİTESİ

Okul Öncesi
Öğretmenliği

EA-1

31

332.738

326.902

KARADENİZ TEKNİK
ÜNİVERSİTESİ

Okul Öncesi
Öğretmenliği

EA-1

41

337.818

332.271

KOCAELİ
ÜNİVERSİTESİ

Okul Öncesi
Öğretmenliği

EA-1

41

339.834

331.204

MARMARA
ÜNİVERSİTESİ

Okul Öncesi
Öğretmenliği

EA-1

103

345.876

341.388

MERSİN
ÜNİVERSİTESİ

Okul Öncesi
Öğretmenliği

EA-1

31

343.732

328.203

MUĞLA
ÜNİVERSİTESİ

Okul Öncesi
Öğretmenliği

EA-1

41

336.811

329.972

ONDOKUZ MAYIS
ÜNİVERSİTESİ

Okul Öncesi
Öğretmenliği

EA-1

41

342.164

337.725

ODTÜ

Okul Öncesi
Öğretmenliği

EA-1

41

362.161

358.915

PAMUKKALE
ÜNİVERSİTESİ

Okul Öncesi
Öğretmenliği

EA-1

62

339.840

331.271

SAKARYA
ÜNİVERSİTESİ

Okul Öncesi
Öğretmenliği

EA-1

31

337.144

335.738

SELÇUK
ÜNİVERSİTESİ

Okul Öncesi
Öğretmenliği

EA-1

154

338.277

332.295

TRAKYA
ÜNİVERSİTESİ

Okul Öncesi
Öğretmenliği

EA-1

31

335.363

324.842

ULUDAĞ
ÜNİVERSİTESİ

Okul Öncesi
Öğretmenliği

EA-1

41

343.855

335.098

YÜZÜNCÜ YIL
ÜNİVERSİTESİ

Okul Öncesi
Öğretmenliği

EA-1

41

335.115

324.355

KASTAMONU
ÜNİVERSİTESİ

Okul Öncesi
Öğretmenliği

EA-1

41

335.122

333.603

M. AKİF ERSOY
ÜNİVERSİTESİ

Okul Öncesi
Öğretmenliği

EA-1

31

336.690

330.316

GİRESUN
ÜNİVERSİTESİ

Okul Öncesi
Öğretmenliği

EA-1

41

334.680

325.699

AMASYA
ÜNİVERSİTESİ

Okul Öncesi
Öğretmenliği

EA-1

31

336.566

334.080

SİNOP
ÜNİVERSİTESİ

Okul Öncesi
Öğretmenliği

EA-1

41

334.004

324.556

MUŞ ALPARSLAN
ÜNİVERSİTESİ

Okul Öncesi
Öğretmenliği

EA-1

41

332.525

326.326

BAŞKENT
ÜNİVERSİTESİ

Okul Öncesi
Öğretmenliği

EA-1

34

305.968

 

DOĞU AKDENİZ
ÜNİVERSİTESİ

Okul Öncesi
Öğretmenliği

EA-1

46

297.508

 

U. KIBRIS
ÜNİVERSİTESİ

Okul Öncesi
Öğretmenliği

EA-1

45

276.088

 

YAKIN DOĞU
ÜNİVERSİTESİ

Okul Öncesi
Öğretmenliği

EA-1

50

278.309

 

U. KIBRIS
ÜNİVERSİTESİ

Okul Öncesi
Öğretmenliği % 50

EA-1

5

323.661

 

BAŞKENT
ÜNİVERSİTESİ

Okul Öncesi
Öğretmenliği %50

EA-1

6

323.575

 

ANADOLU
ÜNİVERSİTESİ

Okul Öncesi
Öğretmenliği (A.Ö)

EA-1

2050

324.427

295.912

DOĞU AKDENİZ
ÜNİVERSİTESİ

Okul Öncesi
Öğretmenliği (B)

EA-1

2

331.936

 

ATATÜRK
ÜNİVERSİTESİ

Okul Öncesi
Öğretmenliği (İ.Ö)

EA-1

52

332.687

322.675

Ç.KALE 18 MART
ÜNİVERSİTESİ

Okul Öncesi
Öğretmenliği (İ.Ö)

EA-1

41

333.520

324.057

ÇUKUROVA
ÜNİVERSİTESİ

Okul Öncesi
Öğretmenliği (İ.Ö)

EA-1

31

339.255

330.055

DOKUZ EYLÜL
ÜNİVERSİTESİ

Okul Öncesi
Öğretmenliği (İ.Ö)

EA-1

52

337.453

329.336

MERSİN
ÜNİVERSİTESİ

Okul Öncesi
Öğretmenliği (İ.Ö)

EA-1

31

337.251

322.726

ONDOKUZ MAYIS
ÜNİVERSİTESİ

Okul Öncesi
Öğretmenliği (İ.Ö)

EA-1

41

334.133

328.113

PAMUKKALE
ÜNİVERSİTESİ

Okul Öncesi
Öğretmenliği (İ.Ö)

EA-1

62

333.984

325.099

SAKARYA
ÜNİVERSİTESİ

Okul Öncesi
Öğretmenliği (İ.Ö)

EA-1

31

333.612

326.373

SELÇUK
ÜNİVERSİTESİ

Okul Öncesi
Öğretmenliği (İ.Ö)

EA-1

103

333.673

329.086

M. AKİF ERSOY
ÜNİVERSİTESİ

Okul Öncesi
Öğretmenliği (İ.Ö)

EA-1

31

333.438

324.657

86 Responses to "Okul öncesi öğretmenliği 2007 Taban puanları"

ben ayşegül öss söz 1 den 294 aldım acaba açıköğretim okul öncesi öğretmenliği tutarmı bunu öğrenmem lazım

slm ben o.ö. mezunuyum 260 puan sözel 1 puanm açıköğretle tamamlamak istiyorum taban puanlar düsücek diye bi söylenti var acaba gercek mi lütfn cevap vern simdiden tesekkürler

selam arkadaşlar 327.970 sözel 1 puanım.eskişehir açıköğretim gelirmi okul öncesi

MİLLET ŞU ÇOÇUK GELİŞİMİ VE EĞİTİM ÖĞRETMENLİĞİLİ,ÇOÇUK GELİŞİMİ,ANAOKULU ÖĞRETMENLİĞİNİDE GÖSTERSENİZ ÇOK MEMNUN OLUCAM….

arkadaşlar zaten açıköğretim okul öncesi öğretmenliği tercih etmeniz için kız meslek lisesi mezunu olmanız gerekir…

allah ösym nin bin belasını versin.
onca kontenjan boş kaldı.
buda yetmezmiş gibi kız meslek lisesi bölümlerini, o piç anadolu liselerini sokuyor üniversitelere…

selam ben adanadan özlem ya kız meslek liselerine çok haksızlık yapılmakta biz hakkımızı istiyoruz diğer liseler tercih etme hakkı ellerinden alınsa sevinirim.

aslı üslubuna dikkat et oturup çalışıp kazansaydın orda burda gezmeseydin piç lafını aynen iade ediyorum ve seni uyarıyorum

ben de 323 söz1 le yerleşemedim acaba ek kontejyanla yerleşebilirmiyim geçen yıl açıköğretim okul öncesine ek kontejyanla yerleşen var mı acaba…

BEN KIZ MESLEK LİSESİ MEZUNUYUM AYRICA MALTEPU ÜNİVERSİTESİ ÇOCUK GELİŞİMİ MEZUNUYUM ACABA AÇIKÖĞRETİMDE YİNE 4 SENE OKUMAK ZORUNDAMIYIM?

mrb bn bu sene lise 4 geçicem meslek lisesi okuyorum alanım çocuk gelişimi trbzndayım trbznda 2 senelik ünvste yok acaba direk geçiş yapabilirmiyim acaba??öss girp yüksek bi puan almam gerekirmi??? lütfen cevapppppppppppppppppppppppp

canım bende trabzonluyum oss de cok kaydrma yaptım yoksa katu okul oncesını aıodum ben .. eed yok trabzonda 2 yıllık benım terchımde tokat geldı ılk senem cok gusell gercekten okulumdan da yurdumdan da cok memnunum ben..sonra da acık oğretımden tamamlarsınn bısıcık olmaz ben cook rahatımm :)))

arkadaşlar ben okul öncesi öğretmenliği mezunuyum ve kpss den 77 puan aldım ama gelin görn ki yarın sonuçlar açıklanacak ve ben hep mecbur kalıp istanbul tercih etmeme rağmen şüpheliyim olacak mı diye.. önünüzde kpss var bunu da unutmayın evet şuan en iyi meslek ama cok sürmez en fazla 2 sene sonra bu bölümün de önü kapanacak ve zaten öss puanları da çok yükselmiş. umarım hepinizin istediğii olur. çok çalışmamız gerekekk çookk.. herkese başarılar diliyorum…

cok karamsarsınn bole olmaa..her turlu bılgıye sahıbım bu konuda mılletın umudunu kırma sus bence

slm arkadaşlar ben açıköğretim 3.sınıftayım.ayrıca usta öğreticilik için uğraşıyorum.yeni mezun arkadaşlar herşeyi gözünüzde büyütmeyin tam aksine hafifede almayın.tek yapacağınız boş söylentilere aldırmadan çalışmaya devam edin.bi gün öğretmen olacağınıza inanın.ama sadece inanmayın birazda gayret edin..başaracağınıza eminim.

slm arkadaşlar bn EA öğrencisiym ama okul öncesi öğretmenliği tercih etmek istiorum bu seferde puanım düşecek bi akıl werinnn atkadaşlar…

SLM BEN SENEYE Ö.S.S SINAVLARINA GIRICEM.YUKARIDAKI PUANLAR BU SENEYEMI AIT ACABA

slm millet bende bu ene öss hazırlanıyorum.12. sınıf öğrencisiyim yani.EAda okuyorum.okul öncesi öğretmenliğini istiyorum bi arkadaşın yorumunda okudum tercih yaparsak bizim bölümden puanımız düşüomu bunu merak ettim? bide ben mi yanlış anladım yoksa yorumlara bakarsak bu bölümü kazanmazk çok mu zor?
lütfen cevap yazın. şimdiden çok teşekkür ediyorum. vede herkese başarılar

mrb arkadaşlar ben bu sene inşallah öss ye grcm 12. sınıf öğrencisiyim yorumlarda okudum açıköğretim felan demişsiniz puan yetmediğinden dolayımı a.ö tercih ediosunuz puan yetrse 4 yıllık seçilebilir ama bir arkadaşın dediği gibi bu bölüm ço rabet görüo ama meslek lisesi olmayıp çocuk gelişimini seçince de bizim önümüz kapanıo hem o kadar 4 sene lisede bu branşı oku hem de bu bölüme gireme ama yine de herkese başarılar ALLAH HERKESİN YARDIMCISI OLSUN hoşçakalın

ben de o. önc. lise son sınıf öğrencisiyim. cok endişeliyim: acaba ünv.yi kazanabilecekmiyim? dersaneye de gidiyorum. allahın izniyle calışıp BAŞARACAĞIM. size burdan mail atacağım, tam bir yıl sonra buraya:)

merhaba ben daha lise 2 ye yei geçtimm ve hayalim olan anasınıfı öğretmenliği çok istiyorumm..peki bana bunun hakkında biraz bilgi verebilirmisiniz.. bende sözele tercik yaptımm.. (ve şuanda anasınıfı öğretmenliği eşit ağırlığa alındı deiliorr..yardım edermisiniz..

selam ben tercih yapmadım ikinici tercihleri bekliyorum ne zaman yapılacak bilemiyorum

mrb özge bn de çocuk gelişimi okuyorum bu sene son yani lise son üniversite tercihlerin de görürsen eğer, çocuk gelişimi sözel- okul öncesi eşit ağırlıktan girilio ama her ikisi için de eşit ağırlık çözüceksin hangisi olursa ister çoc. gel. ister okul öncesi ama bu üniversite tercihi yaparken değişio tabi yani diyeceğim o ki çocuk gelişimine tercih yaparken sözelden okul öncesine eşit ağırlıkdan girersin inşallah hepimiz kazanırız

össye hazırlanan arkadaşların Allah çok yardımcısı olsun :) ben bu sene bitirdim o derdi çok şükür.okul öncesine yerleştim okul öncesini kazanmak zor diye korkmayın bence. ben eşit ağırlıkçı değilim sayısalcıyım meslek lisesi de değil anadolu lisesi çıkışlıyım sınavda bu bölümü düşünen arkadaşlara tavsiyem fen çalışmanız eşit ağırlık puanım fen sayesinde iyi geldi ;)
neyse Allah gönlünüze göre versin hepinizin.
ve de lütfen aslı gibi yok meslekli değilmiş diye böle saçma düşünmeyin kazananın hakkıdır;)
sen de kazan sen de yerleş aslıcım

aslıya cok cok cok katılıyorum.biz 4 yıl bu bölümü okuyoruz meslek lisesinde bi çuval malzeme parası harcıyoruz anaokulnda 3 gün staj yapıyoruz yoruluyoruz sınava hazırlanıyoruz bi yandan eee sonra noluyooo????buna bi cozum gelmeli meslek lisesi okumayanların bu bolumu secme hakları olmamamlı.hakkımıza giriyolar.bu bolumu hak eden meslek liselilerinden baska kimse değill…

arkadaşlar meslek lisesi diyosunuz,diğer liseler okul öncesini seçmesin diyosunuz ama kız meslek lisesi mezunu kendi branşını seçtiği zaman 40 PUAN veriyolar.yani siz öss sınavına giren öğrencilerden 1 adım öndesiniz BU ARADA ARKADAŞLAR 2008 ÖSS SINAV DEĞİŞİKLİĞİ YAPILDI BUNLARDAN BİRİSİNİDE ÇOCUK GELİŞİMİ BOLUMUNE YAPTILAR ESKİDEN EA1 DEN GİREN ÖĞRENCİLER 2008 DEĞİŞİKLİĞİNE GÖRE EA2 TERCİH YAPACAKLAR YANİ KIZ MESLEK LİSELERİNDE GEOMETRİ DERSİNİ GÖRMEYEN ÖĞRENCİLER BU KONULARDAN SINAV OLACAKLAR.fakat üzülmeyin (OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMNELİĞİ HALA EA1 ALIYO DAHA SONRA GAZİ ÜNİVERSİTESİ ÇOCUK GELİŞİMİ VE EĞTİM ÖĞRETMENLİĞİ SÖZEL1) bana kalırsa kız meslke lisesinde okuyan arkadaşlarım varsa çocuk gelişimini ve eğtimini seçmeleri yerine okul öncesini seçmeleri onlar için daha avantajlı bu bolumu okuduğunuz zaman kız meslek liselerinin çocuk gelişimi bolumunde öğretmen olacaksınız.yani siz bu bolumu bitirene kadar açık kapanabilir oysa okul öncesi öğretmenliğini seçerseniz daha avantajlı çünkü
her gun yeni bir anaokulu açılıyo yeni öğretmen ihtiyacı oluyo.bundan ayrı olarak bu bolumu okuduğunuz da dış ülkelerdede öğretmenlik yapabilirsiniz.yine seçim size kalmış ben sadece fikrimi sundum bi daha ki yorum da görüşmek üzere
e.hıldasenaras

ben kıacaba z meslek lıse mezunuyum 312 puan aldım açık öğretime yerleşemedim acaba açık kontejan olurmu açık öğretime benı bilgilendirirseniz çok memnun olurum

slm arkadaşlar.bende konya selçuklu kız meslek lisesi çocuk gelişimi bölümü 4.sınıf öğrencisiyim.ben ö.s.seye pek hazırlanamıyorum dersena filanda yok.okul puanım çok yüksek.direk geçiş yapabilirim.ama ben açıköğretimden 4 yıllık okumak istiyorum.bunun için kaç puan almam gerekli bi bilginiz var mı?yardımcı olursanız sewinirim.teşekkürler………….

ben bu sene össeye giricem. sözel öğrencisiyim. okul ncesiöğretmeliğini istiyorum.sadece bu bölümü e.a mı girebiliyo.cvp werirseniz sevinirim. çok merak ediyoru çünkü

slm arkadaşlar ben cocuk gelişimi lise mezunuuyum öss girdim geçiş hakkımda vardı ama fazlada puan almadım barajı gectim tercih yaptım bir yere yerleşemedim acık öğ yazmadım ama şimdi ikinçi tercihlerde acık öğ yazmak istiyorum sanırım 1-7 ekim başlıyor ve ben kesin gidermiyim tercihlkerle ilgilide hiç bilgim yok beni bilgilendirirseniz sevinirim
bide ikinçi tercihlerde sadece eskişehir acıköğ yacaz başka yokmu acıköğ yazıp ist kayıt olup orda gitmek istiyorum

ben büşra öss ye bu sene gircem ama korkuyorum napacamı bilmiyorum korkunuda ecele faydası yok ama neyse.biz 4 senemizi veriorus okuyorus ama bu bölümü okumayanlar emek harcamayanlar girmek istio bizim hakkımız yenilio.bence bu bölümü okumayanlar girmesin.HAKKIMIZ YENİLMESİN.

slm arkadaşlar ben bu yıl lise 3 öğrencisiyim kız meslek lisesi çocuk gelişimi bölümü okuyorum fakat ben de üni heyecanı şimdiden başladı yaa kazanamazsam korkusu yanii yorumların bazılarına katılıyorum bizler kafa yoruyoruz haftada kaç saat çocuk gelişimi görüoz resmen akşam eve gittiğimizde bitkin düşüyoruz üni bizim hakkımız anadolular göz koymasın bu duruma bi çare bulunsun hakkımız yenmesin … iyi ramazanlarr

bi kere biraz saçma konuşmayalım kimsenin hakkı yenmiyo bi çok tanıdığım var meslekte olup gidip össye adam akıllı puanını alp okul öncesinde olan siz de alın yerleşin bu sadece kazanamadıma değişik bir bakıştır.

slm arkadaslar bende bu yıl son sınıftayım.okul oncesı ogretmenlıgını dusunuyorum sureklıde arastırıyorum.Ama gordugum kadarıyla bazı arkadaslar kazanamamadan korkuyolar.Bence sız calısın elınızden gelen cabayı gosterın korkmanıza gerek yok.Kazanamam dersen zaten bastan kaybedersın.İnsallah herkes emegının karsılıgını alır.(tabı calısanlar)

arkadaşım barajı zor geçtiysen a.ö.f. okul öncesi öğrt yerleşemezsin.. şimdi 324 puan olmuş.. bu bölümün açık öğretimine sadece meslek lisesi çocuk gelş. okumuşlar girebiliyor. örgünlerine puanı tutturan girer böyle bir kaide yok..

slm arkadaşlar bende öss maduruyum ama.burada bizim sucumuz yok tamamen sistemin sucu.artık meslek liseleri anadolu liseleri girecek diye bişey yok artık cok calışan kazanacak.yani biz biz kazanacagız…………..hoşcakalın

slm arkadaşlar.ben anadolu öğretmen lisesi çıkışlıyım.fende okumama rağmen benim sınıfımdan bir kaç arkadaşım okul öncesi öğretmenliği seçti.odtü,marmara vs.oralarda okuyacaklar.anadolu liseleri için önümüzü kapatıyorlar vs.demişler hatta çok çirkin söylemlerde bulunanlarda olmuş.ama unutmayın ki hayatta herşey emek işi.kendimizi düşünürken emek verenleri de düşünelim.tanıdığım bi çok kişi bu bölüme rahatlıkla yerleşti siz de başarabilirsiniz.gözünüzde büyütmeyin lütfen…

meraba arkdaslar bende gszı ünıversıtesı 2 yıllık cocuk gelısımı bölümü mezunuyum.320 puanla yerlesemedım hayırlısı dıyelım.ek tercıhlerı sabırsızlıkla beklıyorum bu sene olmazsa seneye olur iş bizde bıtıyor.inancımızı yıtırmeden calısalım.dgsyı cok az bı puanla kaybettım aynı sekılde össde öle oldu.herseyde vardır bı hayır.anadolu ve öğretmen lıselerını suclamayalım herkes emegının karsılıgını mutlaka alır.allah yardımcımız olsun

arkadşlar sözel puanla okul öncesine gidemezsinsz ayrıca o bin bela okuyan arkadaşa da katılıyorum sevgiler saygılar

mrb arkadaşlar ikinci tercihler ne zaman başlıyor yazarmısınız

slm arkadaşlar ben meslek lisesi son sınıf çocuk gelişimi bölümü öğrencisiyim.bu sene össye gireceğim ama çok korkuyorum dediğiniz gibi çaışan kazansın inş.bu arada okul puanımız sınavdan aldığımız puanın üstüne eklenip mi hesaplanacak?bide ben 4 yıllık bi üni. gidebilmek için kaç puan almalıyım yada kaç net tşkler.hayırlı ramazanlar

ya arkadaşlar ben daha lise 2 yim.ama şimdiden msjları okuyunca tedirgin oldum.ben balıkesir ilçe4si olan bandırmaya gitmeyi hedefliyorum da puanla ilgili bişi bulamadım.bana bir yardımcı olsanız bakın bende sizden küçüğüm.o liseye gideniniz varsa bana biraz bilgi verse keşke

didemcim okul öncesi e.a 1 den alıyor senin de dediğin gibisözelden de girebilirsin ama işin çok zor be güzelim.puanına bak okul öncesi yerine çocuk gelişimi olsun .meslek lisesinin işi zor değil aslında millet öss de 120 soruyla uğrasrken sen 90 soruyla uğraşıcaksın .sen puanını yüksek tut sana mutlaka gelıcektır okul öncesi .basarılar.ayrıca ben de bu sene öss mağduru olucam .bana da dua et.bende şimdi taban puanlarına bakıyodum .basarılarü

önlisans çocuk gelişimi mezunuyum ama hiçbir sekılde öğretmen olarak atanamıyorum neredeyse bosuna okumus sayılırım tek bir şansım var oda usta öğretici olarak görev yapıyorum. öss ye girdim 315 puan almama ragmen acıköğretim okul öncesi gelmedi. bu nasıl oluyor bende anlamadım. dgs ye gırdım 236 almama ragmen yıne bır yer gelmedı acaba daha neyapmalıyım bılmıyorum. çocuk gelişimin acıköğretime 3. sınıfa geciş hakkı da yok gerçı bu tam bellı degıl acaba bunu bılen arkadaslar varmı. şimdiden tesekkür ediyorum… hepinize basarılar…

slm arkadaslar bende kız meslek mezunuyum ösymden bır rıcamız olucak kız meslegın bölumlerını dıger lıseler tercıh edmsın zaten önumuzde bı cok engel koydunuz …. neyse meslek taslarım calısın bu guzel meslegımızı anadolu lıselerıne kaptırmıyalım BEN BASARDIM SIRA SIZDE

ya mıllet bı kere bır o .ö öğretmeliği ea1le alıo ıkı anadolu lısesıne kufur edenı…

yaaa anadolu lisesi öğrenceileri
siz ne sanıyosunuz kendinizi
meslek liseleri bir taraflarını yırtsa bile ilk senede girmeleri mümkün değil
çünkü 1.onlar sizin gibi ders görmüyolar
2.bu yüzden okul onlara 100 puan da verse 60 puan da verse ders görmedikleri için ne matematik bilgileri var ne de sizin o çok iyi olduunuz derslerde bilgileri var
o yüzden çalış da senin de olsun demeye hakkın yok kendinizi bir 13ok sanmayın
madem çok başarılı bi okulsunuz o zaman zoru başarın :P

merhabalar ben de öss ye hazırlnan sözel öğrencisiyim.taban puanları cok yükselmiş.ama cocuk gelişimi ve okul öncesi ögretmenligi cok kafamı kurcalıyor.yani hangisinin önü parlak bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.ALLAH herkesin yardımcısı olsun.hoşçakalın

slm ben çocuk gel. lise . sınıf öğrencisiyim ama özel eğitimmi erken çocukluk mu seçmeliyim kararsız kaldım üni. hangisi benim için iyi olur yardımmm

slm ben çocuk gel. lise 2. sınıf öğrencisiyim ama özel eğitimmi erken çocukluk mu seçmeliyim kararsız kaldım üni. hangisi benim için iyi olur yardımmm

ben kız meslek lisesindenin ortamı ve egıtımı cok guzel.cok guzel bolumlerı var.bende cocuk gelişimindeyım

ben kızmeslek lisesinde 3. sınıftayım çocuk gelişimi bölümündeyim dikey geçişle kaç puanla giriliyor okul öncesi öğretmenliğine(gazi üniversitesine9lütfen yardımcı olurmusunuz.

slm ılk tercıhlerımde yerlestırelemdım ıkıncı tercıhlerı beklıorm bu bolum ıcın
duz lıse sozel mezunuyum sozel 1 puanınmn 0.8 li halı alıcaktr sanırım buda 264 gırebılıtem nedır bu bölume bılen varmı

arkadaşlar bencede meslek liselerinde hiç ders görülmüyo ben bu sene dersaneye gitmeseydim nolurdu diye düşünüyorum okulda sadece dil ve anlatım,din kültürü,ve geometri dersi var geri kalan hep stajdasın haksızlık bence

banada cvb verırsenız cok sevıncemmm

ne var ki bu bölümde anlamadım atama var deyip herkes okul öncesi öğretmeni olmaya çalışıyor bence ona öğretmenlik bile denmez.sadece eğitiyorlar öğretim yapmıyorlar.onların yaptığını evde anneler de yapıyor.isteseydim boğaziçinde okul öncesi okuyabilecek puanım vardı ama yazmadım.ayrıca meslek lisesinden kazanan kişiler de tanıyorum.buralarda yangınlık getirmekle sistem değişmiyor ne yazık ki.doğruları dile getirdiğim için çok yandaşım olacaktır ama sorun değil.(matematik öğretmeni adayı)

ben kızmeslekte okuyorum mat dersi almıyorum ama bize ünversitede mat soruyorlar eeee napcaz biz

matematiği önce öğretsinler sonra sorsunlar hem derste görmüyoz hem sorumlu tutuluyoz işe bak ya hangi üstün zeka akıl ettiyse bunu

yaa arkadaşalr bnde anadolu lisesi ve sayısal çıkışlıyım bu yıl öss ye hazırlanıcam okul öncesi istiyodum nde ama bu yorumalrı okuyunca acaip hayal kırıklığına uğradım, biz seçemiyomusuz .. ama bi arakdaş

össye hazırlanan arkadaşların Allah çok yardımcısı olsun ben bu sene bitirdim o derdi çok şükür.okul öncesine yerleştim okul öncesini kazanmak zor diye korkmayın bence. ben eşit ağırlıkçı değilim sayısalcıyım meslek lisesi de değil anadolu lisesi çıkışlıyım sınavda bu bölümü düşünen arkadaşlara tavsiyem fen çalışmanız eşit ağırlık puanım fen sayesinde iyi geldi
neyse Allah gönlünüze göre versin hepinizin.
ve de lütfen aslı gibi yok meslekli değilmiş diye böle saçma düşünmeyin kazananın hakkıdır;)
sen de kazan sen de yerleş aslıcım

Comment by çakıl — August 27, 2008 @ 11:45 pm

yazmış,

yaa gerçekkteen bizde seçebiliyomuyuz biri yardımcı olsun lütfeen :(

yardımın için tşk ederm merve..saqol..

çocuklar üzülmeyin ben öğretmenim yardımcı oluroum size.ama çok çalışın

merhaba öncelikle.
arkadaşlar ben anadolu öğretmen lisesi, örgün eğitim okul öncesi öğr okudum. yurtdışı eğitim projeleri hakkında yeterli donanıma da sahibim. anlamadığım bir durum var. hakaret hakaret üstüne gelmiş. okul öncesi öğretmenliği çocuk bakmak değildir arkadaşım.kız meslek liselerinin hakkı falan da yenmiyor.ben öğretmen lisesi olmama rağmen size tanınan haklar tanınmadı bana. dikkatinizi çekerim okul öncesi ÖĞRETMENLİĞİ. heryer lise mezunu (öğretmen) kaynıyor. lütfen emeğe biraz saygı duyun. anlıyorum kaygılısınız ama önce imam hatip mezunlarının eğt fakültesine girerken artı puan aldıklarına dikkat edin, daha sonra bu konuya gelin. anadolu lisesi diyosun da ben dedim ya and öğr lisesi, bana uygunmu acaba bu meslek kararı sen veriyosun sanırım…önce oyunu amaç olarak görmekten vazgeçmeli öğretmenim diyecek kişi, oyun araçtır..eğitim bizim alanımız. umarım anlaşılmışımdır, lütfen herkes yerini bilsin, rica ediyorum.. sevgiler..

slm ben marmara üniversitesinde çocuk gelişimi ve eğitimi bölümü açıldı diye duydum söz.1 ile alıyormuş doğrumu acaba önemli lütfen acele cvp yazarsanız sevinirim

slm arkadaşlar ben turizm otelcilik okuyorum ve hacettepe okul öncesi öğretmenliği istiyorum ama önce okulumu bitirmem lazim ve sinava hazirlanmam lazim umarim başarırım bana dua ederseniz sevinirim

pştt çakıl ben zaten yerleştim sen çok konuşma.benim puanım boğaziçi okul öncesi öğretmenliğine yetiyordu çünkü anadolu öğretmen lisesi çıkışlıyım.matematik öğretmenliğinde okuyorum şu anda gerisini sana bırakıyorum.saçma sapan yorumlar yapabilirsin!izin de veriyorum.

arkadaşlar çalışıp sizde kazanının diyip duruyosunuz da biz sizin gibi eğitim görmüyoruz meslek lisesinde ASLI çok haklısın bence canımız çıkıyo bizim stajdı malzemeydi falan sizde sefasını sürüyosunuz hakkımız yeniyo meslek liselerinde kültür dersi adına hiç bişey yok varsa yoksa meslek dersi çalışıp kazanırız sizin aldıgınız gördügünz egitimi bizde görsek …

slm arkadaşlar ya sözel-1 puanı ile nasıl bir yer tercih edeiblirim acaba bana yardımcı olabilecek biri varmı? yardımlarınız için şimdiden tşkler

arkadaşımızın biri bu konuya deyinmiş hem son sene mat edebiyat … gbi derssler görmüyoruz hemde öss de bi eşit ağırlıkçı,bir sözelciyle nerdeyse aynı tutuluyoruz. böyle bişey olmas ya bn daha 10. sınıfım yani 10 çocuk gelişimi össeye daha 2 senem var ama bu kural böyle gidecek o yüzden bize bi ayrıcalık gelmesi lazım bn böyle düşünüyorum.bu kadar haksızlık olamas yani ya…:((((

messsssleeeeeeeeekkkkkkkkkk meslek liselileri kim size dedi gidin ticaretmiş imam hatipmiş meslek lisesiymiş kim size dedi gidin.şimdide kalkmış piç miç diyorsunuz.utanın utanın.ayıp değil mi?vicdana sığarmı yyyyyyyyyyyyyyyyuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuoooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

HAK EDEN KAZANSIN İNŞALLAHI MANŞALLHI YOK BU İŞİN. ADAM OL ÜNİVERSİTELİ OL AMA HERŞEYDEN ÖNCE İNSAN OL.AYRICA OKUL ÖNCESİNİ OKUYAN ARKADAŞLAR ÜLKENİN HALİNİ GÖRÜYORSUNUZ NE OLUR SİZDEN RİCAM BİRER AYDIN İNSANLAR YETİRMEKTİR.HEPİNİZİ SAYGIYLA KUCAKLIYORUM.KİB

ya benim ü. iki senem var ama çok merak ediyorum çocuk gelişimi puan nodu kaç en azD:DD::D

mrh bende eşit ağırlık mezunuyum ne demek hakkımız yeniliyo bizde çalışıyoruz.bende bu mesleği seçicem matematik yapan kazanır e bu yetenekte bende var yapcak bişey yok çalış seninde olsun .buna bakarsan sayısallarda bizim hakkımızı yiyo tüm alanı yapıyolar .bi sözel fen yapamaz ama sayısal okuyarak bi tarihi çözer . bence sistem çok berbat siz çalışın gerisini allaha bırakın

ya biz lisede eşşek gibi matematik edebiyat çalışcaz die kendimizi paralayalım millet gitsin meslek lisesine ders çalışmadan haybeye çocuk bakarak lise bitirsin sonrada hakkımız yeniyoo össde 40 puan ne demek biliomusunuzz siz daha doğrusu össye çalışmak ne demek?öğretmenlişk öle çocuk bakmayla olmuo ona ne öğretebilceksiniz bunuda düşünün sizde bizim gbi çalışıp bişelerden fedakarlık yapmayı bilcektiniz kısayoldan okumayı meslek sahibi olmnayı bizde bilioruz bence meslek liseleri kalkmalı!!

kim size dedi meslek lisesi okuyun diye..
(anaokul öğretmen adayı)

off yaa bende kızmeslek 4 sınıfa geçtim.şimdiki aklım olsaydı kesinlikle kml ye gitmezdim. hem okulda kültür dersi görmüyoruz(özellikle matematik) hemde herkesle aynı şartlarda sınava giriyoruz.o zaman bizede sınavda branş dersleri sorsunlar.

ben bu bölumu mecbur oldugum ıcın yazdım. yarıda bıraktım berbat bır bölum

merhaba kız mes lis 3. olarak mezun oldum söz puanım 292 okul onc öğrtmnği acıkögrtme yerlesebilirmiyim cewap bekliyorum tesekkürler

BU SENE SOZ PUANLARI COK DUSECEK YERLESIRSIN CEVRENDE COK YUKSEK ALAN VARMI

slm millet ben kız mslk çoçuk gelismi okuorm son sınıftym bu sene össye gircm napmam gerekıo 2 yıllık istıorm ama baska sehirde ben siirtte oturuom baska yerde okuomk istorm taban puanını bilen varmı. lütfn yardm edinnnnnnn

derya pardn ama bizde eşşek gibi çalısıorz sen bari matematık görüosn biz onu bile görmeden össye giriıoz ve senin gibilerle aynı soruları çözmek zorunda kalıorz. ya meslk lisesinin yaptığı masrafı en özel üni bile yapmıo bize verilen hak 2 yıl sınvsız geçisti oda kalktı istee ben HAKKIMI HELAL ETMIORMMMMM kaldıranlara hakkımızı istıoruzz

slm arkadslr sadece sizin değil btun meslık liselirinin hakkı yeni bn ilk liseye basladığımda en popiler meslek diyetisyendi simdi son sınıftayım ve en gozde meslk okul oncesi oldu farzedin okul oncesi kazandınız 2 yada 4 sene sonra bi bakmışşınız baska bir meslğe daha cok ihtiyac duyulacak bnce simdiye değilde gelece yonelik meslekler secin arkadaslar sadece bir öneri genede kendiniz bilirsiniz

Offf Ben Bu Bölümü Çok İstiyorumm…
Ama EA’dan Alıyo Ben Sayısalım Vede Mesleğimm Ben Liseye Başlarkan Mesleklerin Önü Açılcak Gelecek İçin İdeal Vs Vs O kadar Çok Konuştular Ki Şimdi İse Normal Düz Liseli İle Tüm Dersleri Görmüş Biri İle Aynı Kefeye Koyuluyoruzz Gelde Stem Etme Gelde Soğuma Bu Sınavdan Ben Ne Kadar Çok Çalışsam Da Çalışıyım Hiç Bir Zaman Onlara Yetişemiyicem Benim Suçum Ne…
Bende Onalarla Aynı Puanı alıyım Öncülük Bana Tanınmasın Ne Bu Gıcık Oldum Herşeye Artık İstediğim Bölümlere Bile Bakamaz Oldum Neye Göre Çalışacağımı Bile Bilmiyorum Herkez Kafasına Göre Bişeyler Yaparsa İnsanlar Kazanacak Yerine Kaybederler Bu Ne Yaa…
Sinirden Konumu Bile Değiştim Bu Bölümü İstiyorum Önüme Ne Engel Açılsa Bile Hiç Hdefimden Vazgeçmicemm..

slm ya okul öncesi öğretmenliği sözelden mi yoksa ea dan mı alıyo ve en az kaç puan gerekiyo

merhaba ben lise1 ögrencisiyim düz lisede okuyorum ama ideallerimde okul öncesi ögretmenlik var ama çocuk gelişiminde okumak için başarı durumu nasıl olmalı çok merak ediyorum ve meslek lisesinde okumak istiyorm ama herkes çok zor diolar … ne yapmam gerekiyor beni bilgilendirirsenz çok mutlu olcam şimdiden teşekkürler

ben kız meslek mezunuyum ygs puanımla yerleşmek istiyorum çok az ama okula puanıyla ve ek puanla 306,958puanım var doğu akdeniz ve ankara oluyo galiba 4 senelik ben nereleri tecih edeym bi yardımcı olursanız sevinirim rehber öğretmenlerim ellerinizden öperim:)

ya yeter ya of ben hangisine gidiim ya ben anası öretmeniçok olmk istiom kızmelsk lisesiçokmu köt of of offfffffffffffffffffffff

Leave a Reply

En Fazla Tıklananlar

Blog Stats

  • 1,254,720 hits
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

