2008 Öss Sınav Sonuçları, Öss Tercihleri, 2008 Öss ek yerleştirme, Öğrenci Seçme Sınavı

İletişim

Posted on: August 11, 2008

chilqin_turk@hotmail.com Sorucanız Soru ları Adminimizin msnelerini yazdık oraya ekleyin ve sorularınızı sorun..!

2 Responses to "İletişim"

öncelikle sitenizi çok beğendim bize yardımcı oldunuz.ançak sizer bir sorum var en kısa zamanda cevaplarsanız sevinirim.sorum şu,ben açık öğretim fakültesin sağlık kurumlar işletmenliğini yerleştirildim ançak netten bölümüm hakkında bilgi topladığımda iş olanaklarının zor olduğunu ve ikinci kademe yönetici olarak sınıflanmadığını öğrendim.bunu öğrendikten sonra bölüm değiştirmek istiyorum ikinci tercihlerde,tercih yapabilirmiyim ve sağlık kurumları işletmenliği bölümünü okuduktan sonra hangi bölümde mastır yapabilirim yada dgs girip hangi bölümü okuyabilirim.cevaplarınız için çok teşekkür ederim saygılarımla.

eet soru sormuslar cevaplasanız bi bok bildiginiz yok işte :Dzuhahaha

Leave a Reply

Blog Stats

  • 1,265,546 hits
