2008 Öss Sınav Sonuçları, Öss Tercihleri, 2008 Öss ek yerleştirme, Öğrenci Seçme Sınavı

2008 Öss taban ve taban puanları yerleştirme

Posted on: August 20, 2008

Öss sınav sonuçları açıklandı yukarıdaki linklerden dilediğiniz bölüm taban ve tavan puanlarını öğrenebilirsiniz. Sizler için yazılmış bilgilendirme yazıları tespit ettik örneğin: Öss sonuçları ve üniversite seçimi başlığı ile gazeteokuyun.net te güzel bir bilgilendirme yazısı mevcut okumanızı tavsiye ederiz.

81 Responses to "2008 Öss taban ve taban puanları yerleştirme"

ya ben ek kontenjan zamanını merak ediyorum ne zamn ya

bende merak ediyom ek kontenjanlar tarihini bilen varsa lütfen yazsın

4 ekımmıs dıe duydum demın gordum yanı ole yazıodu

ya su bu seneki taban puanlara basarı sırasına ve yuzdelik dilime hangi siteden bakabilirim yardımcı olun bekliyorum

arkadaslar ek kontenjanlar 1-4 ekım arsından 20 eylulde kıtapcıkları dagıtcaklar bu zamn zarfında tercıh yapılcak 3 gun ıcınde acıklancak

çok saol valla ya çok işime yaradı teşekkürler….

sözel puanım 288 ek yerleşmede 2yıllık tıbbı dokümantasyon ve sekreterlik bölümüne girme şansım ne kadar lütfen cevap yazın acil

1-8 eylül

şansın yok

………………………………@………………………………….

sözel 1 puanım 312 ek tercihle tıbbi dökümantasyon a yerleşme şansım ne kadar

arkadaşlar slm ek yerleştirmenin tarihi kesin belli değil. geçen yıl 1-4 ekim arasıydı. siz eylül sonu gibi ösym sitesine bakmaya başlayın. ayrıca 8 tercih hakkımız var.sözel1 puanı 312 olan arkadaş bence şansın çok fazla ama sağlık meslek lisesi mezunuysan. düz lise çıkışlıysan biraz zor. ama birazda orta öğretim başarı puanına bağlı.70 üstüyse şansın var. ama sen yinede tercih yap bence şanslı görünüyorsun. inşallah kazanırsın. puanın iyi inşallah boşa gitmez. cvp bekliyorum

sözel 1 ve 2 puanım 288 ek yerleştirmede neleri tercih edebilirim 2veya4 yıllık fark etmez beni bilgilendirirseniz sevinirim

ek yerleştirme ne zaman olcak?

8 ile 13 ekım arasında arkadaslar herkese hayırlıısııı olsun

ya tarihi kesin belli değil ek yerleştirmenin

kesin olarak 1 4 ekim arasımı cewap bekliyorum ek kontejyanlar nezaman

8 ekim de başlayacağını duydum ben de arkadaşlar

arkadaslar hangi unilerde açık var yawwwww

slm arkadasalr ilk trecihimde yerleşemedim 2. tercih için ösym den tercih klavuzu almamız gewrekiomuş peki bu klavuzda nerelerde acık olduğunu gösteriomu her bölümde acık olurmu ben tekstil yada moda tsarımı istiyorum anadolu meslek lisesi tekstil muzunuyum sansım ne kadr bilgisi olan yazabilrimi teşekkrler

ya arkadaşlar ek kontenjan da nelere bakıyorlar yerleşmek için orta öğretim puanına mı anlayama dım sözel mi bana yardım edin

4 8 ekim arası tercih yapılacak 8 tercih yapma şansımız var ben ailkte yerleşemedim puanım iyi ama biraz yüksek tercih ettim puanlar düşecek diye ama lanet olsun düşmedi inşallah ikinci de yerleşiriz ama cok az tercih hakkımız var 8 nedir ya neyse herkese başarılar

arkadaşlar ben bu yıl öss ye gircemde teknik lisede bilişim teknolojileri okuyorum bana sölediklerine göre milli eğitim eğer bilgisayar öğretmenlğini seçersem +24 puan weriomuş doğrumu acaba bi yardım ederseniz sewinirim

ya arkadaşlar ben dılcıyım marmara üniversıtesı almandılı edebıyatını kaç puanla aldıgını bılıyomusunuz ha bı de kac tercıh hakkımız var

4 8 ekim arası dediniz kitapçığı nerden ne zaamn alcaz bende 1.tercihte yerleşemedim bilğili arkadaşlardan yardım rica ediorum tşkr

arkadaşlar ben sayısal mezunuyum say-1den 206 say- 2 den 203 aldım okul puanımda 73 hemşireliğe gidemez miyim yaaaa:(

slm bana yarcım olun luften

hepınıs ossseye hasrlanmıs arkadaslarsınıss bana yardımcı olrmusunusss…. benım alt y apım yok ve dersanaye seneye gtcem ama ben sımdıden calsmak ıstıorum netten eskı oss snvlarına ve testlere nerden bakabılrım cvp yasarsa bırısı sevınırım sımdıden sagol….

arkadaçlar ben sayısal çıkışlıyım say 1 0,3 lü 201 08 li 240 1 .yerlştirmede yerleşemedim bende herkes gibi 2 .bekliyorum gıda teknikerliğini istiyorum tabi herşey istemekle olmuyo bişi sorucam 2. ek yerleştirmede açıköğretimde seçebiliyormuyuz cevap yazarsanız sevinirim

ek kontenjanlarda 8 tercih yapma hakkımız olacak 8 ekimde de basvurular baslayacak dılerım herkes ıcın hayırlı olur hep hayırlısını ısteyın dostlar selametle byeeeee

çok gereksiz yazmış herkez

arkadaslar tercıhler 8 ekım de baslıcak ve 13 ekımde son bulacak 20 ekımden once acıklanacak ve 20 den 23 ekıme kadar kayıtlar tamamlanmıs olacak kılavuzlar 8 ekım gıbı cıkar ancak yada bı kac gun once … bazı yazılarda meslek lıselerının sanslı oldugunu solemısler osym nın sıtesınde ek kontenjanların ılk once genel lıselerın yerlestırılıcegını soyluyoo … tıbbı dokumasyon bolumunede 312 puanla gırememek dıye bıse olamaz zaten normal en yuksek puan 250 alıyolarr benım puanım 264 ve tercıh robotunda hep tıbbı dokumasyona yerlestırmıslerdı ama ben onu yazmamıstım ılk tercıhlerde cokk ta pısmanım en azından bukadar sıtrese gırmezdımm …bu arada tıbbı dokumasyon arastırmalarıma gore okadar da kolay bı meslek degıl … bu arada bende tıbbı dokumasyona bas vurucam ;)neyse umarım herkesın ıstedıgı olurr yerlesırsınız byyy

sen cokmu gereklı bı yorum yapıosunnn sankıııı

bana yarıdm edıcek bırısıı ossye hasırlanmıss bıı ınsan yokkmuuu yaaaa

DİDEM KENDİNİ FAZLA KASMA ALT TARAFI Bİ SONAV BU BUDA GELİR BUDA GECER YAAA BEN SON 3 AY CALISTIM VE 250 HAM CEKTİM VE Bİ SENE DAHA BEKLİCEM TERCİH ETMEDİM…HAYATIN AKISINA BIRAK SEN SIKMA O TATLI CANINI…
CIKMIS SORULARI KESİNLİKLE COZZ…SON 42 YILIN KİN COZ A YAYINLARI CÜCEL COZUMLU HER SORUSU…

dıdem arkadasım kıme yazdın oo ^^sen cokmu gereklı bı yorum yapıosunnn sankıııı^^anlamadım ama neyse kendı kendıne calsımak ıstıyosun sanırsam net uzerınden su ana kadar cıkmıs soruları cozebılecegın bı sıte arıyosunn muhtemelen googleye butun oss soruları yaz 1999 dan 2008 kadar hepsı var ordan yardım alabılırsın … bunlardan harıc bı calısma yapmak ıstıyosan dergılere abone olabılırsın sonra kırtasıyelerde yaprak testler soru bankaları ,konu anlatımlı kıtaplar alabılırsınn … ama en yararlı yol tabıkı bı dergıye uye olmak cunku onlar daha faydalı oluyoo hemde fazla bı ucretıde yok . sana tavsıye edecegım dergıler de fem , ugur fınal ve bı tuyo verım sana fınalın soruları genelde oss sorularına yakın oluyooo kazanma sansın daha yuksek olur umarımm basarılar sana …

öss puanlarına nerden bakıyoruz lütfen adresi yaza bilirmisiniz. tşk ederim

ben bu sene öss ye girecem:D

2008-2009 öss yee gireceklere başaarılar

bu tercihlerin erken başlama ihtimali varmıdır gerçektenn.bi de bn 2 yıllık özel yazıcam işletme ve muasebe gelme ihtimali sizce nedir

bende ek tercihe kalan talihsizlerdenimm.özel yazmayı düşünüyorum 2 yıllık gelme ihtimali sizce nedir

walla gerçekten ben hacatepe tp ingilizcedeyi türkiye3 lüğüy oldumm bu da benim işime yarad saolun amıına koyum
gereken

turızm rehberliği hakında bılgısı olan warmı allah rızası için:(

de gidin loooooo ne manyak sınız siz :D:D bişi bilmiyosunuz

slm arkadaşlar,sözel 299aldım sanat tarihlerini yazmştm ama yerleşemdim eklerden girme şansım varmı?başarı sıram 77bin enson erzurum 65bini almış.bana yardım edin.OFFF😦

yardımcı olun lütfen

bu siteye kımse yazı yazmıomu ya

cokkk bılen arkadaslar yazsın ukalalıga gerek yokkk demekkkı sızde bıseyler bılmıyosunuz kıı bole yerlerdekı yazıları okuyosunuzzz terbıyenızı takının …^^Comment by struggle^^turızm rehberlıgını ben tavsıye etmemmm cunku sadece ıngılızce bılmen gerekmıcekk bır suru dıl bılmen gerekıcek sadece ıngılızce bılmeklede meslekte ıs bulamazsın ama yınede sen bılırsınn… hemm bu arada genelde okulda sadece ıng ders olarak gosterıyolar aldan ma okul bıttıkten sonra ıs basvurusuna gıdınce kac dıl bılıyosun dıyolarrr cnm okkk

^^Comment by ayse^^ benım arkadasım ılk yerlestırmelerde 300 puanla trakya unıversıtesıne gırdı 299 daha az puanla alınanlarda olmustur arastır ıstersenn …

^^Comment by fatma^^ozlelerde cook sansın olurrr … lıseden hangı bolumden cıkıslıysan ondan baska yazma

^^Comment by fatma^^sonradan gordum yazdıklarınıı ısletme ve muhasebe ıcın gıdeceksen hıc gıtme daha ıyııı cunku bunlardan cokk mezun var yolda 5 kısıye sor kesın 4 muhasebecı ve ısletme mezunudur …ozel yazıcaksak duzgun bı bolum yazz vedıgın paraya degsınn bunların kurslarınada gıdebılırsınnn bana sorarsan baska bolum bak ozellerın puanları azz daha guzel yerlere gırebılırsınn ..bu arada ne mezunusun ve ak puan aldın oss den

buket unıler sadece ıng wermıokı ıng-alm-rusca war

sence bunlar sana yetıcekmı?

yetmezmi bütün dünya dillerinimi alayım

bılmemmm ama bennnn pek yeterlı olabılecegınıı sanmıyorummm yaa googleden turızm rehberlıgıı yaz ıkı tane dıl bırı ıngılızce bırı secmelııı tabıı yınede kendın bılırsın … ben yardımcı olmak maksadıyla soyluyorummm.. sonucta meslegı yapacak olan sensınn…

teşekkür ederim ……….

8 13 ekım arkadslar ek tercıhler

giyim bölümü mezunuyum hangi yerleri tercih edebilirim nereden bakıcam bana yardım edermisiniz

arkadaslar ben bu yılkı yerlestırme puanlarını hangı sıteden alabilirim

slm nurten osymden bak

arkadaşlar öss den 330 aldım ve ilk 100 deyim sizde calışın ve calışmasına calışın

ne güsel ahmet

Slm arkadaşlar şimdi 228 0.3lü puanım giresun üniversitesi endüstriyel elektronik bölümünü tercih etcem say1=221 sizce girermiyim

Düz lise mezunuyum

ahmet,dostum nasıl 330 alıp da ilk 100 de oluyosun anlayamadım açıkcası,ilçede veya ilde mi?

selam ben daha lise3e gidiyorum bi yılım daha var yazdıklarınızı okudum çok komik ay öle dedime bamayın yaw ben napacan şimdiden düşünmeye başladım napacm

ilktercihte açığı yazdım doğalolarak geldi şimdi ektercih yapmak istiyorum ektede yerleşemezsem açığa geri gidebilirmiyim lütfen acele cevap sağolun şimdiden…

arkadşlar benim 2çbölüm puanım 260 izmir üniversitesi hukukla izmir üni u.arasını yazdım burları yazan varmı???

ya ben lise son yapı bölümü nü okuyorum öss yle sınava yani yurt dışında okumak içn ne yapmak gerekir?

slm arkadaşlar ben yücel bu sene öss sınavına girecem deniz subaylığı istiyorum genel bilgisi olanlar beni bilgilendire bilir mi? teşekkürler allah herkesin gönlüne göre versin başarılar herkese …

ya ark calısmanın tak yolu konuya calısmak ve ardında bol soru cözmektır artı öğrencının bol deneme ve kendıne guvenmesıdır hıc kımse gerızekalı değildır yapanların bızde bır farkı yoktur calısalım ıyı bır puna alalım sonra üni arasında tercıhler yapalım

nolcak bu halimz yaa suna bak kac kisi yazmıs yazık wala yaa :((

nereye gidiyo bu öss arkadaşlar…!

bende bu sene öss ye gırcem 4 gün sonra yani=) ılk defa gırcem mımarlık ıstıom ınş. olur

Aman gittikçe zorlaşıyor herşey inşallah bir üni ye yerleşiriz..herkese bol şanslar

arkadaşlar ben sınavdan 181 aldım sizce tercihte bir yer gelirmi?

1-8 eylül tesekkurler

bilen bilmeyen herkes konuşuo lütfen bilen birisi çıksın ve şurda o haberi nerde okuduysa linki atsın bizde inanalım…

2010 YGS-3 PUANIM 215.858 İKİ YILLIK TIBBİ DOKÜMANTASYON UZAKTAN EĞİTİM YA DA İKİNCİ ÖĞRETİME GİREBİLİRMİYİM. LÜTFEN CEVAPLARMISINIZ?

Leave a Reply

Blog Stats

  • 1,265,546 hits
