2008 Öss Sınav Sonuçları, Öss Tercihleri, 2008 Öss ek yerleştirme, Öğrenci Seçme Sınavı

ÖSYS İÇİN EN KÜÇÜK VE EN BÜYÜK PUANLAR

Posted on: August 20, 2008

Merkezi Yerleştirme ile Öğrenci Alan Meslek Yüksekokulları ile Açıköğretim Önlisans Programları (TABLO3A)

ÖSS Sonuçları ile Öğrenci Alan Meslek Yüksekokulları ile Açıköğretim Önlisans Programları (TABLO3B)

Merkezi Yerleştirme ile Öğrenci Alan Yükseköğretim Lisans Programları (TABLO4)

Yükseköğretim programlarına ilişkin kayıt yerleri bilgileri

diğer siteler: Kpss Sınavı

7 Responses to "ÖSYS İÇİN EN KÜÇÜK VE EN BÜYÜK PUANLAR"

çok iyii

abi girilmio ya yukarıdan puanlara bakmak için tıklıorum sürekli hata verip duruo yardımcı olun lütfen hadi yardımlarınızı bekliorum

baska bi yerden girilmiomu burda acılmıo ??

ya neden açılmıyo buuu bilen varsa yardım etsinn lütfen!

bu ne biçim bi site ya yaptınız bari doğru dürüst yapın şu işi

arkadaslar bolumunuz ne ıse o tabloya tıklayın mesela 4 yıllık okuyorsanız tablo 4 de tıklayacaksınız 2 yıllıksa tablo 3 e tıklayın sonrası zaten kolay hayırlı ramazanlar

ya açılmıokim 2 de 1 hata verip duruyo

Leave a Reply

Blog Stats

  • 1,265,546 hits
