2008 Öss Sınav Sonuçları, Öss Tercihleri, 2008 Öss ek yerleştirme, Öğrenci Seçme Sınavı

YÖK’ten Sevindiren Kontenjan Açıklaması

Posted on: September 16, 2008

Yüksek Öğretim Kurulu’ndan Yapılan Açıklamada, ÖSS’de 8 Bin 400 Yeni Ek Kontenjan Verildiği Bildirildi. Yüksek Öğretim Kurulu’ndan (YÖK) yapılan açıklamada, ÖSS‘de 8 bin 400 yeni ek kontenjan verildiği bildirildi.

YÖK‘ten, dün gerçekleştirilen Genel Kurul toplantısında alınan kararlarla ilgili yazılı açıklama yapıldı.

Açıklamaya göre, Genel Kurul’da 2008 ÖSYS Yükseköğretim Programlarına Ek Yerleştirme Kılavuzu incelendi. Ek yerleştirme başvuru tarihleri 8?13, kayıt tarihleri ise 20?22 Ekim olarak belirlendi.

Bu yıl Ek Yerleştirme Kılavuzu’ndaki yeni kontenjan yaklaşık 8 bin 400 olarak belirlendi. Merkezi yerleştirme sonucunda 24 bin kontenjan boş kalmıştı. Kayıtlar sonucunda boş kalan kontenjanlar da üniversiteler tarafından ÖSYM‘ye bildirilmeye devam ediyor.

Genel Kurul, ayrıca 23 fakültenin dekan atamalarını da gerçekleştirdi.

25 Responses to "YÖK’ten Sevindiren Kontenjan Açıklaması"

hepsi güzelde ek yerleştirme kılavuzları ne zaman dağıtılacak?
ek yerleştirme sonuçları ne zaman açıklanır?
ve şunuda unujtmamak gerek
-ek yerleştirmeile yerleşecek öğrencilerin gecikmeden dolayı ders kaybı olacakmı?

20-25 eylül arası formlar dağıtılcakmış

ünverste puanları düşecek dediler aksıne 15puan yukseldı sızce bız ogrencıler kıme guwenelım şimdi benim umudum ek kontenjan oda olmazssa ben napcam

LÜTFEN CEVAP VERİN!! hala şunu anlıyamadım 8 400 kontnjn die açıklma yapıldı.peki diğer 24 000 kontnjan ne oldu?yani ikisinin tıoplamınamı yerleşicez biz?yoksa sadece 8 400 kişilik boşluğamı yerleşicez?? lütfen ..

yaaa benim bikaçç merak ettiğim bişee varr sorucamm ama cevabını alabilecekmiyim hanii bosu bosunaa sormayayımm…

devlet memuruyum en az 2 yıllık bir açık öğretim okumam gerekiyor.öss puanım 130 ek kontenjandan yararlanabilirmiyim. bana bu konuda bilgi verirseneniz sevinirim.

ahh guzelım arkadaslarımm sızlerı ne hala getırdı bu yök denılen kurulus.dua sızlerle canınızı sıkmayın umarım en yakın zmanada ıstedıgınız bolumlerde okursunuz

aykut büyük ihtimalle yerleşmen pek mümkün olmayacak.çünkü 2 yıllık barajı 145 sen baraj altındasın maalsf..

ya arkadaslar bu ek kontenjan tarıhlerı cok geç deılmı benım kafam cok karısık offfffffffffffff

yaaa ben 245 puan yaptım ama 2 yıllık biyere yerleşemedim bu 2. tercihler ne zaman olucak ve nerden yapıcaz bilgi verirmisinizz lütfen

ben ek yerlestrmeyi bekleyen madurlardanım 272 ea-2 ve hukuk fakultesıne yerlesmek ıstıyorum özel unıversıtelerın.bu konuda yardımınızı beklıorum yenı hukuk fakultelerınımı tercıh etmelıyım yoksa eskılerden kontenjan acılan unıversıtelerımıı tercıh etmelıym?

ekimin 18 inde arkadaşım sormak istediğin başka bi şey varsa yazabilirsin

yarın kılavuzlar dağıtılacakmı bilgisi olan varmı

ek kontean klavuzları ne zaman dağıtılacak haberi olan varmııııııııııı

yaaaa klavuzlar ne zman dağıtılcakkkkkkkk???

ya kilavuzlar 20-25 i arasi dagitalack dediler daha okula bile gelmemiski hocalrn haberi bile yok.keske ilk yerlstrmede gelen yere gitseydm bilen varsa soylesn ltfen kilavuzlar ne zamn dagitilio????:(

ya ben anlamıorum bu yÖk ü diolar Kİ ÜnİVERSİTE KAYITLArı bile olmadan 7 Bİn … kaÇLık YÜKSEKÖGRETİM boŞ kontejyan var ŞiMDİDE 8bİN 400 dıolaR o önceden 7 bİNE NE OLDu şİmdide 8 bİn 400 kişilik yüksekögretİM BOş kontejyanı var ÇIKTI Oyun MU OYNUOLAR 8Bİn 400 den FAZLA coK FAZLA OLMASI gerekMİO mu ya????

GALİBA YERLEŞİPTE KAYIT YAPTIRMAYANLAR 8 400 KİŞİ..AYRICA GENEL YERLEŞTİRMEDEN BOŞ KALAN 17 000 İ 2 YILLIK 7 BİNİDE 4 YILLIK OLMAK ÜZERE 24 000 KİŞİLİK DAHA YER BOŞ.. TOPLAMDA 24000+8400= 32 000 KİŞİLK BOŞ KONTNJAN VAR ..

32 400 🙂🙂🙂

kılavuzlar ne zaman yayınlanır bilen var mı lütfen söylesinnnnnnnnnnnn ve nerelere gelecek bu kılavuzzzzz

ek kontenjanda ilk tercihler geçerli olcakmış diyolar ilk tercih formumuzu kullancaklarmış değişiklik olmıcakmış o zaman ne anlamı kaldı ki…bu konuda bilgisi olan cevap yazsın lütfen…

MERVE kim sölemişse halt etmiş..tamamen saçmalık ozamn enden ek yerleştrme formu yayınlncak dediler merve??ne gerek vardıki o zaman!!madem ilk terchler geçerli olcak ne gerek var yeni bi forma yeni bi tarihe bilmm neye… new form,new hıstory,new preference end unıversıty…

MERVE kim sölemişse halt etmiş..tamamen saçmalık ozamn enden ek yerleştrme formu yayınlncak dediler merve??ne gerek vardıki o zaman!!madem ilk terchler geçerli olcak ne gerek var yeni bi forma yeni bi tarihe bilmm neye… new form,new hıstory,new preference and unıversıty…

formlar dağıtılmaya başlıyor arkadaşlar hadi kolay gelsin herkese..

ya ben ek kontenjanda açıköğretim tercih etmek istiyorum ek kontenjanda açıköğretim tercih ediliyormu ltfn yardım edin!!!!!

Leave a Reply

Blog Stats

  • 1,265,546 hits
